hoe groot kan ik gaan met deze afzuiging

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • venom
    Chronic Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 179

    #1

    hoe groot kan ik gaan met deze afzuiging

    Korting op 420shop
    hoi


    mij vraag is hoe groot kan ik gaan van kweekhok of tent of zelfbouw met deze afzuiger.
    Ventilator - Fan RVK Lti diam 125 mm 225 m3







    diam 125 mm 225m3



    er word ook nog een koolstoffilter op aangesloten de deze.
    CAN2600 Koolstof filter 160 kub 125 mm




    is die filter goed genoeg

    ik zelf zat aan een kweekruimte te denken van min 60 x 60 x 140cm of max
    80 x 80 x 160cm.

    de lamp ben ik nog niet helemaal uit maar ik ga nie zwaarder gaan of een 250 hps


    grtz
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    daar kan je 1m² ook mee afzuigen! en zeker als je maar een 250hps gaat gebruiken...

    ik heb dezelfde afzuiger op 1m² met een 400watter en dat gaat gemakkelijk! mijn afzuiger draait maar op 50%...

    grtzzz

    Comment

    • venom
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 179

      #3
      thx voor het antwoord haze'o'lator en de koolstoffilter is die goed ?

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        ja die is ook goed,dat is ook dezelfde dan die ik hier heb...

        grtzzz

        Comment

        • venom
          Chronic Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 179

          #5
          oke thx voor de info

          Comment

          • venom
            Chronic Stoner
            420 MemberMemberLucky Member
            • Dec 2008
            • 179

            #6
            hoeveel plantjes zou ik deze 2 hokken krijgen denk je ? 60 x 60 x 140cm of
            80 x 80 x 160cm.
            ik ben van plan om stuk of 5 lowriders te zetten ofwel 2 a 3 grotere plantjes

            Comment

            • o21
              Retired
              • Dec 2008
              • 696

              #7
              wel ik heb een plaats van 100 x 110 en in de lucht heb ik 2.20 op de grond staan 25 6 liter potten dus met de helft kan je daar gerust 2 a 3 grote planten in kwijt algelang je ze laat voorgroeien natuurlijk.

              Comment

              • venom
                Chronic Stoner
                420 MemberMemberLucky Member
                • Dec 2008
                • 179

                #8
                oke thx voor de info streekgenoot

                Comment

                • haze'o'lator
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 1273

                  #9
                  als ik van jou was ging ik voor 4 planten in 20 literpotten of speciekuipen met gaten in vanonder... en een scrog opstelling dan heb je heel je hokje vol toppen! dat gaat volgens mij meer opbrengen dan 20 in 6literpotten ofzo!

                  maar dat is mijn gedacht natuurlijk,jij kiest zelf wat je doet natuurlijk...

                  als er een verslag van komt zal ik het zeker volgen!

                  grtzzz

                  Comment

                  • venom
                    Chronic Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Dec 2008
                    • 179

                    #10
                    oke thx voor de info ik ga eens goed alles lezen over scrog

                    Comment

                    • haze'o'lator
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 1273

                      #11
                      hier is een post over het scroggen...
                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...een-t2821.html

                      grtzzz!

                      Comment

                      • venom
                        Chronic Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Dec 2008
                        • 179

                        #12
                        thx morgen eens op gemakje lezen

                        Comment

                        • Roeloe
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 28

                          #13
                          Re: hoe groot kan ik gaan met deze afzuiging

                          hallo allemaal
                          misschien maak ik een heel oud topic open maar ik had een vraagje nog over deze fan en koolstoffilter,..
                          ik heb die nu ook thuis liggen maar nu vraag ik me af plaats je de fan en koolstoffilter in de kast of buiten de kast??
                          graag tips
                          vriendelijke groet.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: hoe groot kan ik gaan met deze afzuiging

                            Je kunt de filter in je kast hangen en erdoor heen afzuigen. Je kan echter ook de filter buiten je kast hangen en er door uitblazen. Werking blijft het zelfde. Afzuiger zelf kan ook in de kast of erbuiten.

                            Hokgrote zou ik niet meer dan 100 x 100 x 200 nemen denk dat je bij 120x120x200 al met temperstuurproblemen komt te zitten. Hangt natuurlijk ook van welke lamp je erin wil gaan hangen. Voor je co2 verversing is je gehele 3 x per minuut verversen voor de plant meer dan voldoende, we zuigen allemaal zoveel af om de warmte weg te krijgen.

                            Comment

                            • Roeloe
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 28

                              #15
                              Re: hoe groot kan ik gaan met deze afzuiging

                              nee mijn hokkie is 80x80x180
                              en heb de 250watt startup kweekset van alien
                              heb het al een tijdje liggen en ga nu maar eens plan in werking zetten

                              tnkx monty

                              Comment

                              Bezig...