Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit bevruchting?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is dit bevruchting?

Korting op 420shop
    hallo growers,

De laatste week zijn de witte bloeihaartjes in de hoofdtoppen van m'n White Widow bruin aan het worden.
    Er worden bijna geen kristallen aangemaakt en de toppen ontwikkelen ook minder...
    24 dagen zichtbare bloei.
    DSC05537.jpgDSC05536.jpg
    Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Re: Is dit bevruchting?

Hermas er zo snel mogelijk uitgooien als je wiet over wil houden. Dat je planten niet groeien heeft niks met bevruchting te maken.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Als de ballen van die herma's gesprongen zijn heb je wel (herma)zaad in al je plantjes ben ik bang.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thnks Chemiel en QnQ om te reageren.

@ Chemiel: begrijp je tweede zin niet zo goed. heeft niets met bevruchtign te maken? Een ander probleem?
        er is wel duidelijk verschil tss men twee white widows, ene is al lekker gesuikerd; deze hier boven bijna niet... en dikt ook niet erg aan, en omdat de haartjes toch wel heel vroeg tijdig bruin worden dacht ik aan bevruchting.

@ QnQ: dacht dat ik alle ballen wel geknipt had... Maar herken ik hier nu bevruchting adhv die bruine draadjes of niet? ik weet het niet
        En dus als die ene het zitten heeft, hebben al de rest het ook, en kan ik ze evengoed allemaal laten staan en zien wat ik er nog van af haal?
        Jack Herer in scrog

Comment

Als er bevruchting is dan zie je ook de calyx zwellen, omdat er een zaadje in groeit. Dat verschil moet je toch kunnen zien.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Om het te controleren kun je even die calyx met de bruine haar er uit snijden. maak deze open en kijk of er iets hards in zit.

Verder natuurlijk de opgesprongen bal zoeken, als die er is. vroege bruine haren komen niet altijd van bevruchting.

Comment

Het is nou toch te laat. Zou er vanaf blijven en gewoon oogsten. Zie je dan wel of er zaad in zit.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

thnks Cookaap en Wietefras, de calyxen zijn nog niet echt aan het zwellen maar khou dit vanaf nu wel in de gaten.
                Als dit idd een zaadplant dreigt te worden vliegt ze er wel uit. Zal toch niet echt rookbaar worden ofwel?
                grtz
                Jack Herer in scrog

Comment

Jep wat Wietefras zegt Jack. Ik ben er bij mezelf ook zo achter moeten komen dat er een herma bij was. Nu zijn we toch al x aantal weken verder sinds de bevruchting. Maar tot nu toe heb ik nog maar 1 zaadje in verdere staat van ontwikkeling gevonden.

Het is wel een feit zoals QnQ in mijn verslag aanhaalde, stel je hebt planten met verschillende bloeitijd of ze bevinden zich niet tezamen in de laatste bloeifase, zal je hoostwaarschijnlijk in die latere strain meer zaden vinden. Simpelweg omdat ze de tijd krijgen zicht te ontwikkelen. Nu weet ik niet hoelang het duurt eer er een zaadje begint te vormen na de bevruchting. En ook niet hoelang ze erover doen rijp om te zijn. Ik ben momenteel bang aan et afwachten tot het moment van oogst bij men andere dames. Dan pas zal ik een beter beeld kunnen vormen van de eventuele schade.

Sinds die bruine pistels ben ik wel naarstig bananen blijven plukken, dit met een vochtig pincet. En de bananen afgevoerd in kom met water, zodat er niet meer stuifmeel rondvliegt dan me lief was. Niet uit te sluiten dat je er enkele mist, want ze verstoppen zich goed.

Ik hoop dat als je de dames houd, je weinig zaad mag aantreffen. Gezien mijn eerste kweekje heb ik de gok gewaagd. Ik dacht beter resultaat met zaad dan helemaal geen

Succes alvast!

Gz

Comment

Jack Herer in scrog

Comment

Bezig...
                    X