Sweet Seeds Labelled Mix

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MR GROEN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 251

    #1

    Sweet Seeds Labelled Mix

    Korting op 420shop
    yu,

    Ik ga naar de meeting bij alien (y)(y)
    En ik ik denk dat ik dit pakketje ga kopen
    Ik kan 1 plant binnen zetten of mogelijk 2
    Heeft iemand ervaring met deze zaden of met dit pakket ?
    Welke zouw ik het beste gebruiken voor buiten en welke voor binnen?
    En nog even vraagje Wat is de beste mannier om je planten klein te houden in het bos bv 1.80 max


    Grtz.Green
    Attached Files
    Last edited by MR GROEN; 3 February 2009, 19:01.
  • MR GROEN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 251

    #2
    heeft echt niemand ervaring met deze zaadjes of soortjes


    2 x Blackjack
    2 x Psicodelicia
    2 x Afghani Delicious

    Comment

    • Vdb
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 368

      #3
      de afghaan is zeker aan te bevelen, volgende kweek ga ik ook terug voor de sweetseeds

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Ja kan ik bevestigen , die afghani is echt lekker weedje.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #5
          Welke zouw ik het beste gebruiken voor buiten en welke voor binnen?
          En nog even vraagje Wat is de beste mannier om je planten klein te houden in het bos bv 1.80 max

          mja hier heb eig antwoord op nodig afghani hebk al wa rondgekeken opt forum is blijkbaar idd een goed soortje ^^

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Green
            Wat is de beste mannier om je planten klein te houden in het bos bv 1.80 max
            - Later zaaien eind mei ,juni.
            - Als je vroeger zaait steeds weer uitoppen zodat ze in de breedte gaat.

            Grtz

            Comment

            • MR GROEN
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 251

              #7
              ah oke bedankt bobo weet je mss ook antwoord op deze vraag je speurt hier altijd opt forum dus welke heb je al het meest buiten /binnen gezien enzu

              Grtz Dr.green

              Comment

              Bezig...