Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

weegschaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    weegschaal

    Korting op 420shop
    Iemand enig idee waar ik een goei weegschaalke kan kopen in Belgie? Liefst nog omgeving Leuven. Verzendingskosten van Alien zijn mij net ietsje te duur.

    #2
    http://www.touslesgrowshops.com/avis...bruxelles.html
    Daar moet er zeker wel een weegschaal te vinden zijn
    Wil je me aub iets laten weten als je gaat? Ik haal je wel op in Bxl-Centraal, dan nemen we metro richting Ixelles (altijd veiliger met 2 , ook steeds gezelliger )

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      ik kan er ook wel 1 voor je kopen , en dan stuur ik hem nar je op, heb je maar 4 euro ofziets aan verzendkosten

      waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

      voor mij is het 100 meter lopen naar de growshop

      groet

      Comment


        #4
        Merci voor de moeite mannen, maar ik vrees dat ik te snel ben geweest
        Ik zag gisteren een my weigh op een internetsite (leafman) voor 18 euro (afgeprijsd) en heb die besteld. Verzendingskosten 6 euro, da viel ook goe mee. Khoop dat die winkel betrouwbaar is.

        Comment

        Bezig...
        X