stekken zijn gaan bloeien!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Morgen Zonder Zorgen
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 1133

    #1

    stekken zijn gaan bloeien!!!!

    Korting op 420shop
    De laatste stekken die ik heb genomen zijn net gaan bloeien. Ik had de plant op 12/12 gezet en een paar dagen voor de (voor)bloei genomen. Ongeveer dag 15!!!

    DSC03075.JPG

    Natuurlijk heb ik de stekken op 18/6 gezet. Gaan de stekken nog over op groei en krijgen ze nog wortels of wordt het niets meer en moet ik ze weggooien?
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

    die stek gaat nu weer over in de groei ja, maar dat duurt heel erg lang. Ikzelf zou ze weggooien als je een "groei"-stek wil.

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

      Die gaan weer in groei als je ze lang genoeg 18/6 geeft. Zelf zou ik ze een week op 20/4 zetten en dan terug op 18/6. Na een tijdje zal je stek stressblad aanmaken en dan verschommpeld die bloei en gaat ze terug in de groeifase, revegitation.

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #4
        Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

        Wat cook en flint al zeggen,
        ook zullen ze later in de bloei minder geven gaan.

        ik zouw niewe zetten,
        dit kost veel tijd en kost je later ook een deel opbrengst.

        gr staff

        Comment

        • Morgen Zonder Zorgen
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 1133

          #5
          Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

          Tnx mannen.

          Ik heb de stekken maar weggegooid. Ik haal over een paar weken wel nieuwe stekken eraf als de andere stekken zijn goed gegroeid.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment

          • budha54
            Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2013
            • 717

            #6
            Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

            2tl buizen 24 uur licht ! is de truc !

            Comment

            • Morgen Zonder Zorgen
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 1133

              #7
              Re: stekken zijn gaan bloeien!!!!

              thx buddha, Ik heb ze nu weggegooid, maar als het nood is, dan weet ik nu dat je dan gewoon 24uur licht moet gebruiken.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment

              Bezig...