Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Steeltje half afgebroken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Steeltje half afgebroken

    Korting op 420shop
    Nu heb ik paar dagen geleden men lamp per ongeluk laten vallen op men plantjes van 2 weken oud.. Nu is er een zijtakje gebroken deze hangt er nog half aan en het plantje staat er maar slap bij wat kan ik het beste doen? er af halen of er aan laten?

    #2
    Naar mijn mening denk ik dat je die gerust mag laten hangen, ik heb hier al gelezen van planten die buiten stonden die een hele storm overleefd hebben (waarbij ze helemaal gekraakt waren), onze groene vrouwtjes kunnen sterker zijn dan je denkt.
    Dus ik zou ze laten hangen, maar ga niet op mijn mening af, want ik heb geen kweekervaring dus luister eerst ng eens naar de anderen

    grtz

    Comment


      #3
      als het niet langer lijkt te leven ( hele slappe blaadjes ) dan knip je het eraf
      zo niet , indien nodig wat spalken en/of plakken en laat maar doen
      alhoewel 2 weken oud valt nog niet veel aan te spalken ,met foto zou makkelijker oordelen zijn
      hopend op een spoedig herstel
      Ganja is my medication , ganja is my cure ;
      smoking marihuana for sure !!!

      Comment


        #4
        had ik ook, ik deed een sateprikker in de grond en zette die onder het blad dat geknakt was zodat ie weer op ze natuurlijke positie zat. na week-2 weke eraf gehaald en zat weer vast! ziet er wel wat minder goed uit als de rest maar doet gwoon nog mee (na 1-1.5 maand )

        Comment

        Bezig...
        X