Wat is dit???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PyroNL
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 259

    #1

    Wat is dit???

    Korting op 420shop
    Kan iemand mijn vermoedens bevestigen?
    Volgens mij is dit een herma... maar ik weet het niet zeker, iemand?

    2123121.jpg
  • EL Guerilliero
    Advanced Grower
    • Nov 2012
    • 1090

    #2
    Re: Wat is dit???

    is dit een stek ?

    indien zo .. revegging , gesneden nadat ie al in bloei stond .. ziet er verschrikkelijk uit ... 1 bladpunt ipv 5 tot 9 etc .. geen ballen te zien denk ik .. althans ik zie ze niet

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Wat is dit???

      Die is idd aan het re-veggen.

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Wat is dit???

        wat 'n engerd
        zoiets verdwijnt hier altijd in de kliko
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #5
          Re: Wat is dit???

          Is gelukkig niet van mij, maar van een maat.
          we waren bang dat al zijn zaadjes herma's zouden worden.

          Wat is re-veggen eigenlijk?

          gr

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Wat is dit???

            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Wat is dit???

              Stressblad van reveg.

              Comment

              • Ganesh
                Gandhi Ganjamaster
                • Aug 2013
                • 454

                #8
                Re: Wat is dit???

                pluspunt: als de politie binnenvalt, nemen ze nog sneller je vriend zijn pompoenen mee dan die plant, wat dat lijkt niet eens meer op een wietplant. (pompoen= dat oranje achtige ding dat midden-links op foto ligt, zal wel geen pompoen zijn, het is het seizoen niet )

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Wat is dit???

                  Te vroeg begonnen ?
                  Nadeel is dat tegen de tijd dat ze weer goed in groei is en 5-7-9 vingerig blad maakt, dan ben je 5-6-7 weken verder.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • PyroNL
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 259

                    #10
                    Re: Wat is dit???

                    Ja ik denk dat hij te vroeg is begonnen, en hij heeft hem zo te horen een beetje mishandeld.
                    Onder de lamp zetten, dan ineens weer buiten, en op verschillende tijden zo ineens binnen zetten in het donker.

                    Ik hoop dat deze plant dood gaat zodat ze niet meer hoeft te lijden

                    Comment

                    Bezig...