Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

idee voor doseren bij afzuren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    idee voor doseren bij afzuren

    Korting op 420shop
    Omdat ik het een heel geknoei vind om enkele druppels fosforzuur in het water te gooien om de ph in orde te krijgen, ga ik zoiets kopen:

    l_10mlflesje.jpg

    #2
    Re: idee voor doseren bij afzuren

    wegwerp pipet kosten ook geen drol bij de apotheek. New-100Pcs-3ML-font-b-Disposable-b-font-Pipet-Droppers-Transfer-Pasteur-font-b-Pipettes-b.jpg zit dan meteen een ml schaal op

    Comment


      #3
      Re: idee voor doseren bij afzuren

      Ik verdun het met wat gedistilleerd water en dan kan het in zo'n druppelflesje. Luistert het doseren ook niet meer zo nauw.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4

        Comment

        Bezig...
        X