Lowriders?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeto
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jun 2014
    • 4

    #1

    Lowriders?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Ik heb sinds kort een account aangemaakt omdat ik niet al mijn informatie over het kweken van wiet van het internet af kon halen. Daarnaast wil ik mensen binnenkort wel verblijde met een aantal verslagen .
    Nu ben ik echt een newbee en zijn mijn vragen waarschijnlijk niet de slimste maar ik stel ze toch.
    Wat is een lowrider precies?
    Ik weet dat het gaat om een plantje wat minder groot wordt dan de algemene plantjes, maar hoe groot worden ze precies?
    Hoe groot moet het kweekkastje zijn waarin ik ze zal gaan kweken?
    Wat zijn de voor en nadelen van lowriders en wat mag ik verwachten aan opbrengst (in gram)?
    Wat voor lampen raden jullie aan?
    Ik denk dat dit voor dit moment wel genoeg vragen zijn ^^
    Iedereen alvast bedankt voor de hulp!!
  • Shiva Ketama
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 867

    #2
    Re: Lowriders?

    Hey, kweekverslag lowrider opzoeken en lezen zou ik zeggen.

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Lowriders?

      http://en.seedfinder.eu/strain-info/.../Joint_Doctor/

      lowrider is 'n autoflower soort
      dit wil zeggen dat de plant in bloei gaat ongeacht het aantal lichturen

      normale wietplanten bloeien ze af op 12/12 of gaan buiten in bloei rond augustus als de 'lichturen' minder dan 14 uur worden.

      opbrengsten lowrider 1-20 gram per plantje
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Lowriders?

        Lees eens een kweekverslag van een ander inderdaad.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • matthijs1990
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 326

          #5
          Re: Lowriders?

          Ik kweek alleen maar Af in een kleine kweekruimte! Mis vind je daar wat nuttigs! Gr en succes!!

          Comment

          • orgasmatron
            Chronic Stoner
            • Jun 2010
            • 177

            #6
            Re: Lowriders?

            Eerst en vooral: welkom!!

            Als je de weg naar dit forum hebt gevonden neem ik aan dat je toch wel een beetje met een PC-computah en de interwebs kan werken.

            Je geeft zelf aan dat je een newbie bent en voor de hand liggende vragen stelt dus ik geef je één tip die je op dit forum goed van pas zal komen.

            Lezen en zoeken tot je erbij neervalt en als je op een vraag of een probleem botst dat niet zo voor de hand liggend is dan kan je hierover een topic openen.

            De vragen die je stelt had je zelf makkelijk kunnen beantwoorden door simpelweg te zoeken en te lezen.

            Comment

            Bezig...