problemen met luchtvochtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • GroWilliam
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Feb 2014
    • 5

    #1

    problemen met luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Hallo mede kwekers,

    Zelf ben ik een beginnende kweker.
    Ik heb zelf een beetje een kweekruimte geknutseld en het is wel mooi gelukt.
    Nu zit ik aan mijn laatste weken van mijn kweekje en heb een beetje problemen met mijn luchtvochtigheid.
    Ik heb veel gelezen en weet dat de luchtvochtigheid de laatste weken best tussen 40-45% ligt.

    Nu is mijn probleem dat ik mijn luchtbevochtiging kan instellen op 45%, en dan ligt de LV tussen 43-47%.
    Als ik mijn luchtbevochtiging af zet dan ligt de LV tussen 33-38%.

    Omdat ik gelezen heb over toprot bij een te hoge LV kwam ik het hier toch ff vragen wat ik nu het beste doe.
    kan ik best mijn luchtbevochtiger laten aan staan zodat de LV tussen 43-47% ligt, of zet ik hem het beste af dat de LV tussen 33-38% ligt?


    Bedankt,
    William
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: problemen met luchtvochtigheid

    waarom 2 topics
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • GroWilliam
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Feb 2014
      • 5

      #3
      Re: problemen met luchtvochtigheid

      ik dacht dat de andere verdwenen was.
      Kan jij helpen met mijn vraag?

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: problemen met luchtvochtigheid

        gewoon laten uistaan
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • GroWilliam
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Feb 2014
          • 5

          #5
          Re: problemen met luchtvochtigheid

          bedankt

          Comment

          Bezig...