Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #16
    Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

    Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL
    Autoflowers zijn namelijk erg stress gevoelig.
    Hoe kom je daarbij?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • SweetMango
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1252

      #17
      Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

      Dat zegt zowat iedereen nik.. Maar dan zie je maar weer dat die mensen niet veel Autoflowers growen.. Of gewoon slechte hebben..
      sigpic

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #18
        Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

        Mijn ervaring zegt me dat autoflowers veel stress bestendiger zijn dan onze gewone hybride dames die 12/12 licht regime nodig hebben...
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #19
          Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

          Mijn normale planten kunnen veel meer hebben, heb dan ook alles buiten staan.
          En mn 2 northern light auto's gaan ook heel goed, alleen je leest overal dat ze al stressen bij overpotten en
          mijn kameraad had het ook...

          Comment

          • weibei
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 302

            #20
            Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

            Ik heb onlangs zelfs een autoflower getopt, die torent nu hoog boven haar tweelingzusje uit!

            Comment

            • Nik
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 2207

              #21
              Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

              Sorry pyro moetje teleurstellen maar autoflowertjes zijn beter stressbestendig ik heb dat al op alle vlakken ondervonden.
              Ik verpot mij af's ookaltijd na een 2weken na het kiemen en die ondervinden daar geen last van als je de gehele wortelkluit meehebt in tegendeel zelfs... Ook van te toppen herpakken ze zich sneller is ook logisch aangezien ze met ruderalis gekruist zijn en als je ziet in welk klimaat deze staan...
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              • SweetMango
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 1252

                #22
                Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                Mijn ervaring zegt me dat autoflowers veel stress bestendiger zijn dan onze gewone hybride dames die 12/12 licht regime nodig hebben...
                Idd Nik. Had geen herma met Autoflowers. Maar had wel een herma met de DP x Ak 47 snow.


                Pyro, elke plant stressed wel als je hem over pot..
                Maar idd, een Autoflower kan je beter gelijk zo groot mogelijk zetten.. Maar dit is meer vanwege dat die dan groter word en meer op brengt en what not.



                Weibei, Autoflowers moet je altijd toppen. Brengen ze meer op. Ik weet dat x aantal mensen zeggen dat je dat beter niet kan doen.. Maar als ik zo de AF pros moet geloven, werkt het veel beter om ze te toppen. Sommige mensen zo als Nik toppen afs 2 of 3 keer. En zijn eind gewicht liegt er niet om
                sigpic

                Comment

                • Helemaal Top
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2014
                  • 565

                  #23
                  Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                  Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL
                  Mijn normale planten kunnen veel meer hebben, heb dan ook alles buiten staan.
                  En mn 2 northern light auto's gaan ook heel goed, alleen je leest overal dat ze al stressen bij overpotten en
                  mijn kameraad had het ook...
                  (off Topic)

                  Eey heb je ze ook van Dutch-Headshop? Zo ja dan ben ik benieuwd hoe ze er uit zien :3.
                  Ik heb ze ook.

                  Comment

                  • piet302
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2014
                    • 123

                    #24
                    Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                    ik heb hier nog geen last mee gehad met stress bij overpotten kneus ik expres een beetje de de kleine wortels zodat ze nieuwe wortels aan maken

                    Comment

                    • PyroNL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 259

                      #25
                      Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                      Nee van RQS, ik post hier morgen wel een foto

                      Comment

                      • Abbu
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2014
                        • 122

                        #26
                        Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                        Ik heb ook 2 autoflowers staan voor de eerste keer. Ook die staan buiten en doen het erg goed, ze moeten nog even Lees ook veel dat mensen er moeite mee hebben, ze niet mag knakken fimmen of what so ever. niet resistent zijn blabla. tot nu toe nog geen probleem er mee gehad en ga volgend seizoen er weer mee draaien.

                        Comment

                        • Repchris
                          Ultra Stoner
                          • Aug 2013
                          • 103

                          #27
                          Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

                          Ik was als de dood dat het fout zou gaan (knakken) maar mijn autoflowers tikten de 90cm aan en waren te goed zichtbaar voor buurtbewoners.
                          Van alle 5 planten heb ik er 4 geknakt. De gene die niet geknakt is zijn de topjes het kleinst. Zelfs 1 van mijn geknakte planten had door het knakken een gescheurde bast en zelfs die is weer hersteld.
                          Kortom autoflowers, apart spul maar juist het stressen van de plant op de juiste manier brengt wel degelijk meer gewicht op naar mijn idee.

                          Comment

                          Bezig...