Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joury117
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Aug 2014
    • 5

    #1

    Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb inmiddels alweer 8 weken 3 wietplantjes staan, het gaat hier om Big Bang Autoflower zaadjes.
    Het zijn 3 gefeminiseerde zaadjes waarvan er 2 wel toppen hebben gevormd maar er 1 dus geen toppen krijgt.

    De planten staan buiten op het balkon die mooi op het zuiden is gericht en ik geef ze elke dag gewoon water.
    Hoe kan het zo zijn dat 1 van de 3 plantjes geen toppen vormt ? Deze plant is inmiddels 1 meter hoog en ziet er voor de rest goed uit.

    Ik heb nog geen eerdere ervaring met het kweken van wietplanten en hoor graag hoe het precies zit
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

    Foto's zeggen meer dan woorden ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • green farmer
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 359

      #3
      Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

      Foto's zijn inderdaad geen overbodige luxe. Heel misschien heb je wel stiekem een mannetje ertussen staan! De kans is klein maar (ik meen dat) 2 op de 100 gefeminiseerde zaadjes, kan een mannetje zijn

      Comment

      • Joury117
        Stekje
        Nieuw Lid
        • Aug 2014
        • 5

        #4
        Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

        Een foto was misschien wel handig ja
        Dit is de desbetreffende plant.
        IMG_7149.jpgIMG_7150.jpg

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #5
          Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

          Ze heeft mss geen ruderalis eigenschap en flowert ze niet auto. Heb al eens gehad dat ik regular zaad gekregen heb waarvan de verpakking aangaf female. Of 10 zaadjes in een pakje van 5. Kortom denk dat er bij de verpakking ook soms eens iets misgaat en heb je mss een gewoon zaadje tussen de auto's zitten. Rarara wat kan het zijn...

          Grtz

          Comment

          • Joury117
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Aug 2014
            • 5

            #6
            Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

            Heb eigenlijk alleen ervaring met autoflowers.
            Maar kan ik er dan wat aan doen dat de plant alsnog gaat bloeien, aangezien er een kans is dat het geen autoflower is?

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

              Wachten of verduisteren.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

                De dagen worden al korter, dus die gaat vanzelf wel bloeien hoor.
                Da's een meevaller, dan hoef je in ieder geval geen drie plantjes tegelijk te knippen.
                Da's scheelt een uurtje knipkramp.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

                  ligt er aan waar je die big bang autoflowers vandaan hebt
                  er schijnen veel neppers in omloop te zijn door kwartjes handelaren opgekocht en worden verkocht als zijnde greenhouse zaden!

                  DUS LET OP WAAR JE IETS KOOPT!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • Joury117
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2014
                    • 5

                    #10
                    Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

                    Top ! bedankt voor de snelle reacties!!
                    Ik heb de zaadjes gekocht bij dutch-headshop, moet volgens mij wel goed zijn.

                    Comment

                    • angel777
                      Cronic Grower
                      • Mar 2010
                      • 3409

                      #11
                      Re: Autoflower na 8 weken nog geen toppen !?

                      niks mis mee
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment

                      Bezig...