Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gps
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 1988

    #16
    Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden

    Orange bud heb ik vroeger wel gekocht. Ook nothernlight.

    Ik gok een 20 jaar geleden. In die tijd, had je ook shops die geen (neder)wiet verkochten, maar alleen hash.
    Ging bij veel shops nogal anders als nu.

    O.a bij eentje, moest je achterin de koffie shop vragen om weed,.dan kwam er iemand met een koffer of boekje met samples.
    En die kwamen dus niet onder de toonbank vandaan.
    Daar kon je alleen koffie kopen.
    Lets not criticize but legalize

    Comment

    • HJM
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 3714

      #17
      Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden

      Er zijn nog volop oude rassen.
      Maar pubers willen steeds wat nieuws, dus veranderen ze de namen

      Bv mijn Nirvair is gemaakt van oude genen van Thai x Jack Herrer en Subham is gemaakt met een oude Malawi x Mango Widow.

      Zo zijn er talloze voorbeelde van oude genen in een nieuw jasje.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      • orgasmatron
        Chronic Stoner
        • Jun 2010
        • 177

        #18
        Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden

        War HJM zei: de old school soortjes zijn nog altijd courant verkrijgbaar in de shops en er zijn veel zaadbanken die old school strains aanbieden: Mr. Nice, Mandala Seeds, Sensi Seeds...
        Je moet gewoon wat rondzoeken en uitproberen en dan vindt je sowieso wat je wenst .

        Comment

        • PyroNL
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 259

          #19
          Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden

          Snow White

          Comment

          Bezig...