Bloeiperiode buiten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cow Thiev
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2011
    • 30

    #1

    Bloeiperiode buiten

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb meerdere planten buiten staan, ze zijn tussen de 100cm en 200cm. Nu bloeien ze nog niet, moet ik hier iets aan doen of gewoon afwachten? Sommige zijn autoflower de rest sativa (critical, early skunk, sky high).

    Bedankt.
  • PyroNL
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 259

    #2
    Re: Bloeiperiode buiten

    Afwachten, veel meer kun je niet doen he..
    Mijn mega plant bloeit ook nog niet, maar zie het wel al langzaam aan beginnen.

    Hoe lang staan je autoflowers al? deze beginnen normaal na 3-4-5 weken groeien met het aanmaken van toppen.

    Comment

    • Cow Thiev
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2011
      • 30

      #3
      Re: Bloeiperiode buiten

      Veeel langer dan 5 weken. Min 8 weken.

      Comment

      • PyroNL
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2010
        • 259

        #4
        Re: Bloeiperiode buiten

        8 weken en nog geen toppen?
        Dan is het helaas geen autoflower.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Laat eens wat foto's zien.

        Comment

        • Ilikebigbuds
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Aug 2014
          • 549

          #5
          Re: Bloeiperiode buiten

          ik had hetzelfde, ook de illusie dat ik autoflower zaden had gekocht maar bleek na 5 a 6 weken ook dat ze nog geen voorbloei hadden en nu staan ze al iets meer dan 8 weken en groeien nog steeds en geen bloei... zal er vanzelf aankomen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment

          • Cow Thiev
            Senior Stoner
            Member
            • Feb 2011
            • 30

            #6
            Re: Bloeiperiode buiten

            Is het niet beter als ik alle planten verduister en zorg dat ze maar 12uur licht krijgen per dag? Ik ben zo bang dat anders de zon/het klimaat niet sterk genoeg is om alsnog mooie toppen te ontwikkelen, of moet ik gewoon niks doen en afwachten? En bedankt trouwens voor de hulp.

            Comment

            • Ilikebigbuds
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Aug 2014
              • 549

              #7
              Re: Bloeiperiode buiten

              gewoon lekker laten gaan
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment

              • PyroNL
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 259

                #8
                Re: Bloeiperiode buiten

                Verduisteren heeft nu niet zoveel zin meer, en het is binnenkort al ongeveer 12/12 dus.
                Afwachten en zal wel goed komen

                Comment

                Bezig...