Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Weer deze vraag: man of vrouw?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weer deze vraag: man of vrouw?

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben een nieuw lid genaamd de kweker.

    Mijn planten zitten nu 3 dagen in de bloei, dit is de 4e dag. Ik heb 1 vrouwtje ontdekt das makkelijk te zien aan de haartjes, maar over de andere 4 planten heb ik me twijfels. Ik heb 3 foto's die best duidelijk zijn, het zijn een soort balletjes maar heel klein, en het lijkt alsof die balletjes blaadjes zijn die zich gaan splitsen, net alsof het een plantje pas boven de grond komt dan zie je ook een soort balletje wat blaadjes zijn en zich dan openvouwt.
    Alle 5 de planten zien er even mooi uit, allemaal hebben ze veel vertakkingen en grote groene bladeren.




    Help a.u.b. Ik weet het ff niet meer zijn dit Vrouwtjes of mannetjes

    #2
    Ik gok op een vrouwtje, hoelang staan ze al in bloei?

    Gelieve je foto's wat kleiner te maken aub.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      ik gok niets,uit ervaring heb ik al gemerkt dat die "haartjes" nog altijd stuifmeelzakjes kunnen worden!

      dus ga er niet zo snel van uit dat het een vrouwtje is,ik zit nu met 4 planten ook met hetzelfde probleem maar ik wacht gewoon nog tot ik duidelijk zie of het nu een man of een vrouw is...

      grtzzz

      Comment


        #4
        kijk die probleem heb ik dus ook met die TS x LR maar bij mijne zijn het mee rrichtting de balletjes vorm

        Comment


          #5
          ik hoop voor jou en smokey dat het een vrouwtje is,maar een man is ook al goed he...

          dan heb je toch al autoflower stuifmeel op je plantje voor verder te breeden!

          grtzzz

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
            ik gok niets,uit ervaring heb ik al gemerkt dat die "haartjes" nog altijd stuifmeelzakjes kunnen worden!

            dus ga er niet zo snel van uit dat het een vrouwtje is,ik zit nu met 4 planten ook met hetzelfde probleem maar ik wacht gewoon nog tot ik duidelijk zie of het nu een man of een vrouw is...

            grtzzz
            Ja maar de foto is ook niet echt scherp getrokken
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
              Ik gok op een vrouwtje, hoelang staan ze al in bloei?

              Gelieve je foto's wat kleiner te maken aub.

              Grtz
              Vandaag is het de 4e dag van de bloei.

              Bedankt voor alle reacties alvast.
              Ik kan het zelf ook nog niet zeggen wat het is, ik wacht het nog maar ff af want ik neem aan dat er nu nog geen bestuiving kan plaatsvinden. Ik blijf goed opletten wat er gebeurt en als ik foto's maak ik ze kleiner en scherper.

              Comment


                #8
                4 dagen is te vroeg om al het geslacht al te kunnen vast te stellen.
                Binnen een weekje of 2 zou je al bloei verschijnsels kunnen zien.

                Zie dat je hier nieuw bent wil je anders ff voostellen in de member introductie sectie, en geniet van vele voordelen op dit forum!!!
                http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  mmm idd,dan zullen het wss geen bloeiverschijnselen zijn!

                  moest het toch zijn van wel,zijn ze er wel snel mee maar ik heb het nog niet meegemaakt...

                  grtzzz

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
                    mmm idd,dan zullen het wss geen bloeiverschijnselen zijn!

                    moest het toch zijn van wel,zijn ze er wel snel mee maar ik heb het nog niet meegemaakt...

                    grtzzz
                    Bedankt voor de reacties.
                    Het waren al wel bloeiverschijnselen maar nog in begin stadium. Maar die rare planten met soorten mini ballen werden al snel series grotere ballen bij de topjes dus heb ik 4 mannetjes weg moeten doen en nu heb ik nog maar 1 vrouwtje over.

                    Comment


                      #11
                      1/5 vrouwtje dus...

                      Niet echt geluk gehad.

                      Volgende keer beter.

                      Hopelijk krijgt je vrouwtje alsnog mooie grote toppen

                      Peace

                      Comment

                      Bezig...
                      X