hallo ben jan ,heb een vraaqgje.me wietplantjes staan buiten,de toppen zijn aardig mooi en ze glinsteren aardig,je ruikt ze goed,alleen als je een top vast pak dan plak het dat is niet met de mijne,kom het dan wel goed met ze om te roken.
thc
Collapse
X





Comment