Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

stoned of high?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stoned of high?

    Korting op 420shop
    mijn vraag is van wat word je nu stoned en waarvan high? heeft het mede te maken met de soort ofzo? of van de hoeveelheid dat je consumeert?

    bij voorbaat dank

    #2
    De Sativa soorten zorgen meestal voor het High effect en de meer Indica soorten voor het Stoned effect.

    Maar mocht je een Indica soort te vroeg oogsten zou je hiervan ook een High gevoel kunnen krijgen.

    Nu zijn de meeste soorten een mix van Indica en Sativa, daarom kan je ook wel eens knetter stoned zou kunnen worden van een Sativa lijkende plant die 12 weken bloeit.





    Peace
    Last edited by Smokey; 22 February 2009, 11:10.

    Comment


      #3
      Ja dat was kort en duidelijk, maar dat is wat het wel is. High = sativa. Stoney = Indica. Toch zou ik willen aanraden de book of buds is door te nemen die hebben per soortje een boeiende uitleg wat de plant nu juist met je gaat doen en wat zijn groei specificaties zijn.

      Comment


        #4
        Geef mij maar in de vroege avond een sativa, en in de nacht een lekkere vette indica.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X