Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet herkennen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet herkennen

    Korting op 420shop
    Heee,,

    Hoe kan ik wietsoorten herkennen, want ik heb het vaak dat ik niet weet welke soort wiet ik rook.

    Greetz Mother's finest stoner
    Last edited by Jointjedraaien; 25 July 2010, 07:37.

    #2
    dat kan je niet,als je al veel soortjes hebt geblowt dan kan het zijn dat je aan de smaak kan zeggen welke soort het is maar op het zicht gaat dat nooit lukken!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Heb je topic ff verplaatst, zou je in het vervolg a.u.b eerst even de sticky's kunnen lezen?

      Peace
      Last edited by Jointjedraaien; 25 July 2010, 07:36.

      Comment


        #4
        naja gooz ken ej wel zeggen haze herken je uit 1000de
        Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
        Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

        Comment


          #5
          haze opzich wel,daar heb je gelijk in..

          maar kan jij zeggen of je super silver, silver, amnesia, demolition, p1, mecixan, shining silver of bleuberry haze of dergelijke aan het blowen bent?

          grtzz

          Comment


            #6
            Lijkt me ook te moeilijk, ik kan bijvoorbeeld wel de typische smaak van Amnesia herkennen maar ja ik weet dus niet of er andere soorten zijn die erop lijken qua smaak, of kruisingen dus weet je het nog niet zeker. Ik heb hier bijvoorbeeld 2 dezelfde eigengekweekte wietsoortjes maar zien en smaken toch heel verschillend van elkaar.

            Greetzz

            Comment


              #7
              Kan het ook zijn dat al heb je 2 dezelfde soorten die anders van elkaar kunnen smaken?

              Comment


                #8
                Ja dat kan zeker, neem nu dat de ene zijn voedingen niet heeft uitgespoeld in zijn medium, zal je weed naar voeding smaken. En dat willen we niet lol


                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Dat probeerde ik in de post boven ook uit te leggen, je kan ook een ander Pheno type hebben zoals ik had.

                  Comment


                    #10
                    allemaal haze dat verschil met andere weed merk je wel en welke kruising het is ken j eniet raden me staat vast dat het haze is XD
                    Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                    Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                    Comment

                    Bezig...
                    X