Uuuuuuuh wat is dit ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fcdordt
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2014
    • 188

    #1

    Uuuuuuuh wat is dit ?

    Korting op 420shop
    Nou ben ik net even grondig aan het kijken en toen zag ik dit
    IMG_4234.JPG een rood draadje

    Kan iemand mij vertellen wat dit is,of is dit het teken dat het een mannetje is nee toch? .

    FcDordt
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

    dat is een dood stukje bladsteel.

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #3
      Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

      het is evengoed 'n mannetje
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

        afzetlint.JPG

        Plantje maakt z'n eigen afzetlint, in de hoop dat je niet al z'n blad er af rukt.

        Nee, 't is ook geen bloeiverschijnsel.

        (lees dit topic, als je het verschil wil leren tussen man/vrouw)
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • fcdordt
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2014
          • 188

          #5
          Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

          @ Cookaap

          Bedankt voor de uitleg


          @ Angel

          meen je dat nou is het een man?

          @ QNQ

          blad eraf rukt? doe is ffe normaal, dan is het van toppen/fimmen geweest.

          het enige wat ik eraf haal zijn de bladeren die afgestoten worden en hier en daar beetje dieven.

          maar ty voor de reactie ga man/vrouw topic even lezen

          Comment

          • WeedFan
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 848

            #6
            Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

            Hé, doe jij zelf is ff normaal joh hahahahaha. Is gewoon een overblijfsel van het fimmen(denk ik).

            Comment

            • fcdordt
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2014
              • 188

              #7
              Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

              hahahhaa ja duidelijk weten we dit ook weer .

              er is op de foto hierboven nog niet te zien welk geslacht het is toch .

              greetzzzz Dordt

              Comment

              • JohnnyHaze
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 912

                #8
                Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                klopt ik zie nog geen geslacht, klok al op 12/12?

                Comment

                • fcdordt
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 188

                  #9
                  Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                  heeey Johnnyhaze

                  ja dag of 9 dacht ik nu op 12/12, dus zou een deze dagen wel te zien zijn.


                  zie eventueel ook mijn kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...160#post494160

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                    Boven het dode stukje bladsteel zie ik nog twee takjes waar blad heeft gezeten, vandaar mijn reactie.
                    Die zien er over een tijdje ook zo uit.

                    Een plant die blad afstoot, en die doet dat ook nog bovenin dus ?
                    Tip.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • fcdordt
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2014
                      • 188

                      #11
                      Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                      oke QnQ

                      heb er 2 getopt en dit is de gene die gefimt is denk dat het daar door komt er zijn er ook 3 voor teruggekomen .

                      maar ben weer op de hoogte .

                      bedankt voor de snelle reactie.

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                        zeer duidelijk mannelijke knopjes naar mijn mening!!!
                        correct me if I'm wrong.
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • fcdordt
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2014
                          • 188

                          #13
                          Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                          Ok ,ik zie het nog niet maar je zou wel gelijk hebben dan .

                          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #14
                            Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                            Angel, anders repost je even de foto met een rood cirkeltje eromheen. 2 seconden werk met paint.

                            Comment

                            • fcdordt
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2014
                              • 188

                              #15
                              Re: Uuuuuuuh wat is dit ?

                              Nou graag idd weet ik ook waar ik het aan kan zien zie jij het wel dan
                              Cookaap
                              Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...