Vraagje over licht.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #16
    Re: Vraagje over licht.

    Dank je Shiva.

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #17
      Re: Vraagje over licht.

      Denk een roodharige ajaxfan ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • de oerhippie
        Ultra Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2011
        • 2132

        #18
        Re: Vraagje over licht.

        ...tis 2015 .....
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Vraagje over licht.

          Klopt. Al een paar dagen.

          Uit de FAQ :

          Gebruikersnaam
          Om uw persoonlijk account aan te maken, kiest u een gebruikersnaam en wachtwoord.
          Uw gebruikersnaam later wijzigen is mogelijk, neem daarvoor contact op met de admin.
          Wanneer uw gebruikersnaam niet toegestaan is, kunt u geblokkeerd worden.
          Wanneer uw gebruikersnaam niet gewenst is, kunt u verzocht worden uw gebruikersnaam later te veranderen.

          De volgende gebruikersnamen zijn niet gewenst:

          * Je volledige naam gebruiken (mag wel maar i.v.m. privacy niet aan te raden)
          * Namen die beledigend kunnen zijn;
          * Namen die verwarring opleveren, waaronder: namen als "Administrator" of "Moderator";
          * Namen die moeilijk te onthouden zijn Waaronder,combinatie's van meer dan 6 cijfers en/of willekeurige reeksen van cijfers,letters of andere combinatie's
          * Geen URL in je naam!
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ruben1980
            Chronic Stoner
            Lucky Member
            • May 2014
            • 191

            #20
            Re: Vraagje over licht.

            Keuze genoeg : http://www.aliexpress.com/premium/90...ewCP=y&catId=0
            Wihte widow

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #21
              Re: Vraagje over licht.

              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1980
              - is dit wel aan te raden om te bestellen ?
              - ik hou me alleen bij bestellen. BE of NL
              - vertrouw de rest niet.
              - niet dat ik de BE en NL bestellingen vertrouw , maar toch meer dan , .com .de .eu

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #22
                Re: Vraagje over licht.

                Ach wat zou je .com of .de niet kunnen vertrouwen. Niets mis met Duitsland of Amerika, flauwekul. Ik bestel nog uit China...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • amazing
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2014
                  • 1699

                  #23
                  Re: Vraagje over licht.

                  Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
                  Ach wat zou je .com of .de niet kunnen vertrouwen. Niets mis met Duitsland of Amerika, flauwekul. Ik bestel nog uit China...
                  - sorry maar is eigen keuze
                  - hopelijk blijven je bestellingen goed gaan.
                  - nog niks mis mee gegaan ? (bestelling)

                  Comment

                  • Shiva Ketama
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 867

                    #24
                    Re: Vraagje over licht.

                    Is die Chinese kwaliteit goed? Dacht dat dat allemaal namaak is en gekopieerd van het echte zonder research, daarmee zo goedkoop?

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #25
                      Re: Vraagje over licht.

                      Urgh. Hij heeft er al eentje liggen... En neen, veel extra levert dat niet op aangezien een 600 watter al compleet is en die led om effect te hebben een stuk lager moet hangen dan de hps en zo licht blokkeert van de hps waardoor het een 0 operatie wordt maar je wel 300 watt extra verbruikt.

                      Probeer dan liever een topbooster oid.

                      oh en voor domeinnamen gelden al lang geen vereisten meer. Dus als een .be of .nl bezet is dan kies je een .com of .eu. com wijst gewoon op een site met commerciele doeleinden. Je kan tegenwoordig van alles een tld maken. En veel online shops hebben hun basis in het buitenland maar kopen ook de .be en de .nl voor mensen zoals jij amazing. Kijk naar edel optics bv, die zitten in hamburg maar je kan wel naar edeloptics.nl surfen. Vertrouw je die daarom ineens wel? Je moet niet in dat land geregistreerd zijn om die domein naam aan te vragen. Dit geheel terzijde.

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #26
                        Re: Vraagje over licht.

                        En onze growtenten worden daar niet geproduceerd denk je? De productie van groeilampen word niet in China gedaan ofzo ?? Wat word tegenwoordig niet in China gemaakt? Philips, Sony, enz... Namaak? Ik denk eerder wereldmarkt.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • amazing
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 1699

                          #27
                          Re: Vraagje over licht.

                          - het grootste voordeel van .BE en .NL ik begrijp de taal
                          - en is makkelijk over te schrijven.
                          - heb 2jaar geleden iets besteld op een .eu en heb het tot vandaag nog altijd niet gekregen.
                          - maar ieder zijn keuze he

                          Grtz Amazing

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #28
                            Re: Vraagje over licht.

                            Zolang het concept er maar niet ontstaan is Er is een groot verschil tussen iets wat naar het oosten wordt verscheept om daar geassembleerd te worden tegenover de goedkope namaak wat ze daar zelf produceren. Meestal laat de kwaliteit daarvan toch te wensen over.

                            Comment

                            • Shiva Ketama
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2014
                              • 867

                              #29
                              Re: Vraagje over licht.

                              Philips, Sony, kortom de grote merken hebben hun ontwikkeling en onderzoek niet uit China vandaan. De Chinezen stelen of kopiĆ«ren het en de grote merken verhuizen hun productie naar daar omdat hier de mensen te gierig zijn om extra euro's meer uit te geven voor kwaliteit dat nog eens bij ons gemaakt wordt en niet alleen ontwikkeld. De uren op arbeid zijn hier te kostelijk, als je weet dat een Chinese arbeider 0,23€/uur verdiend. Die mensen leven btw ook van hun overuren omdat ze daar wel een betere vergoeding voor krijgen dan enkel hun basisuurloon. De Chinese welvaart verbeterd wel, maar is nog lang niet zoals bij ons.

                              Ikzelf let er op dat als ik iets koop, dat het niet gemaakt is in China. Noem me dan maar een Europese chauvinist.

                              Comment

                              • De Witte
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2013
                                • 2133

                                #30
                                Re: Vraagje over licht.

                                Ontwikkeling word allang niet meer hier gedaan, Philips Turnhout is bijvoorbeeld al acht jaar de lampenproductie en ontwikkeling aan het verhuizen naar oosterse landen e.d. Flat screens komen sowieso niet van hier, en computers toch ook niet echt. Dus niet made in China kopen of whatever is whisfull thinking.


                                Ps. De hoge loonkost is ook onze levenstandaard dus.......................
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...