Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zou dit een goede slakkenhuis ventilator zijn? wel goedkoop www.123correct.nl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zou dit een goede slakkenhuis ventilator zijn? wel goedkoop www.123correct.nl

Korting op 420shop
    he weet iemand of met een van deze afzuigmotoren een goede boxventilator te maken zal zijn ze zijn wel goedkoop namelijk
    Type: m3h prijs per stuk

www.123correct.nl

Last edited by mpv70; 6 January 2015, 14:04.

Re: zou dit een goede slakkenhuis ventilator zijn? wel goedkoop www.123correct.nl

Leer eerst eens een duidelijke vraag stellen zonder fouten, zo heb ik nog geen mongool weten typen.
    Wat is eigenlijk je vraag?
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Re: zou dit een goede slakkenhuis ventilator zijn? wel goedkoop www.123correct.nl

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
      Leer eerst eens een duidelijke vraag stellen zonder fouten, zo heb ik nog geen mongool weten typen.
      Zegt meneer die zegt: ''zo heb ik nog geen mongool weten typen''.

Niet serieus bedoeld hoor hahaha.

Comment

Wat een rare site..

...Indien gewenst leveren we...
        Ja natuurlijk is dat gewenst als ik wat bestel

Ze hebben ook :
        ..de juiste certifieringen tegen de strenge eisen die vandaag de dag worden gesteld..
        Nou valt die typo in certificering niet zo op, maar kun je een certificaat tegen de strenge regels hebben ?

Bij uw op de stoep ? Oeioeioei, dat is er eigenlijk eentje voor het grammatica-topic, als ik die gister niet gesloten had omdat er alleen maar gewauweld werd.
        Om een goed te kijken, dat zal wel weer een type zijn ?

24 uur per dag voor uw beschikbaar
        Ah, nog een keertje UW waar U
        Last edited by QnQ; 6 January 2015, 11:32.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoog Jacobse en van Es gehalte

Last edited by Bubbleblower; 6 January 2015, 11:40.

Comment

Doet me denken aan een vriend van mij. Die heeft een tattoo shop. Dutch Inc of Dutch ink ofso. Site staat ook vol met spelfouten. En dan bedoel ik ook echt vol. Niet te harden. Zou jij een tattoo laten zetten bij iemand die niet eens het fatsoen neemt om foutloos zijn website te presenteren. Als iemand op de site al zo veel fouten maakt. Laat staan op je arm.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik wilde hem mailen met daarin de fouten. Dus heb al die fouten voor hem opgezocht en verbeterd. Ben ik bijna klaar, wil ik hem alles toe mailen, heb hij geen email. Sjonge jonge...

Comment

nou sorry hoor meneer de " nieuwe beginner " met jou " interresante '' opmerking bij jou vallen er ook foutjes te vinden hoor,en als je er last van hebt dan reageer je toch gewoon niet ik stel mijn vraag zodat mensen mij kunnen helpen en ik hun eventueel kan helpen door misschien een goedkoop adresje te plaatsen

en qnq ik denk dat ik er deze week langs ga heb je nog een tip waar ik op moet letten ? de rede dat ik de vraag hier heb gesteld is omdat er bij de versie van 1500m3 een verbruik van 75 watt staat en ik heb op de site van een growshop een verbruik van 400 watt gezien hier is de tabel met verbruik die er bij hoort

Type: m3hWattprijs per stuk
              afzuigmotor 1200 73 € 76,00
              afzuigmotor 1500 75 € 89,00
              afzuigmotor 2000 122 € 139,00
              afzuigmotor 2500 245 € 105,00
              afzuigmotor 3000 410 € 115,00
              afzuigmotor 3250 245 € 156,00
              afzuigmotor 4250 550 € 195,00
              afzuigmotor 5000 750 € 265,00
              afzuigmotor 6000 750 € 319,00
              afzuigmotor 6800 1100 € 339,00
              Last edited by mpv70; 6 January 2015, 14:34.

Comment

Zou het niet zijn dat die afzuiger die bij de growshop staat vermeld geschikt is voor een 400W lamp ?
                Heb je een linkje ?

Hier staat nog een slakkenhuis met lager wattage dan de 400 W en met nettere website

Hier staat een softbox met een wattage van 55 w, ken de growshop niet heb zo maar wat gegoogled
                kweekshop.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, kweekshop.com has it all. We hope you find what you are searching for!
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

nee hij is niet voor een 400 watt lamp bedoelt dit staat er Houten ventilatorbox MDF 1500 m3

Houten ventilatorbox MDF 1500 m3 uitblaas 250 mm, aanzuig 250 mm. Ook verkrijgbaar in doe het zelf uitvoering. Afmetingen: 450x450x450mm. Stroomverbruik 400W.
                  Let op: Laat deze afzuigbox nooit op minder dan 30 % van het vermogen draaien. De motor in deze kist wordt gekoeld door lucht, wanneer de kist op minder dan 30 % draait zal deze overhit raken met alle gevolgen van dien.

Comment

Deze is toch prima te gebruiken? Zelfs een beetje overcapaciteit.

Comment

Die 400W is gewoon een foutje, dat klopt niet.
                      M'n 1000m3 slak had ongeveer 65W nodig op volle kracht.

Een tip waar je op moet letten...Euh...
                      Zou je er meteen naar terug gaan als er over 2 weken iets mis mee blijkt ?
                      --Bij een winkel stap je sneller naar binnen dan bij sommige woonhuizen.
                      Kijk of de fan van een vertrouwd merk is.
                      Je gaat deze waarschijnlijk wel een paar jaar gebruiken, dus kies voor kwaliteit ook al is die 2 tientjes duurder.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nou qnq je had helemaal gelijk betreft de kwaliteit deze zaak ze adverteren alle bovenstaande modellen te verkopen maar hebben deze echter niet op vooraad en het is ook NIET mogelijk om te bestellen voor modellen onder de 4250m3 dus ze adverteren vrolijk met 10 modellen terwijl er werkelijk maar 4 verkrijgbaar zijn... zeer slecht!

Comment

Ja I, hag leme nee ook ... Zeer slefht'.

Comment

Ja I, hag leme nee ook ... Zeer slefht'.
                            wat wil je nou eigenlijk bereiken?

Comment

Voor de rest Google je het maar...

Comment

Bezig...
                              X