Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

    Korting op 420shop
    Beste Forumleden.

    Ik ben nieuw op het forum, heb al even rond gespeurd maar ben benieuwd naar jullie mening wanneer ik kan oogsten!
    Ik zit nu op 11 weken waarvan aankomende vrijdag 9 weken dat me Amnesia Haze in de bloei staat.. gemiddeld staat hier 12 weken voor ongeveer, heb uit stek gekweekt en weinig informatie erbij gekregen over hoelang ze moeten bloeien etc.
    ik post wat foto's, kan niet wachten op jullie mening.. denk dat de rechtse plant vooraan miss al te ver is, vind toppen nog wel mee vallen qua grootte dus wil het liefst nog even wachten maar wil niet dat me thc afbreekt en me wiet waardeloos is..
    ook zoals jullie kunnen zien hebben ze een 2e internode bloei waar ik best van baal maar daar is niks meer aan te doen nu.
    20150401_173644.jpg20150401_173707.jpg20150401_173739.jpg20150401_173825.jpg20150401_173832.jpg

    - 5 stekken Amnesia Haze
    - Terra Grow pakket als voeding
    - mammoth 1x1
    -400watt met spiegelkap
    - afzuiging met koolstof filter.

    #2
    Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

    http://weegschaaltje.nl/winkel/nieuwe-uitklapbare-juweliersloep-triplet-loep-30x/

    Je hebt ze ook met een lampje.. voor een paar euro meer
    Baas in eigen brein.

    Comment


      #3
      Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

      Ja ik had er al over gelezen net.
      op eerste oog opslag wat denk je ervan?
      Zien ze er gezond uit?
      Op oog opslag, moeten ze nog wel ff of zitten ze al wel tegen de oogst aan?

      Mvg Frank

      Comment


        #4
        Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

        Ik heb geen idee.. je zegt 12 weken bloei.. en je zit op 9
        Seed shop zegt 10-11 Weken bloei.. daar kan meestal wat bij op.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

          Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
          Ik heb geen idee.. je zegt 12 weken bloei.. en je zit op 9
          Seed shop zegt 10-11 Weken bloei.. daar kan meestal wat bij op.

          Comment


            #6
            Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

            Geen 1 plant is gelijk dus kan zijn dat er ene tussen zit die eerder klaar is en ene die later klaar is. Is het 2e internode bloei of zijn die gewoon nog niet uitgebloeid? Kijken met een microscoop naar de trichomen is ook handig natuurlijk.

            Comment


              #7
              Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

              Het ziet er inderdaad uit dat het 9 weken heeft gebloeit........als je te vroeg oogst zal al uw werk voor niets zijn geweest dus ik zou toch nog wat geduld hebben zaadje, het moet zeker nog een paar weken.....ik zou persoonlijk nog voor min 2 weken gaan.....ik raad u aan om een zakmicroscoop aan te schaffen, dan heb je je antwoord direct..

              Comment


                #8
                Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                Geen 1 plant is gelijk dus kan zijn dat er ene tussen zit die eerder klaar is en ene die later klaar is. Is het 2e internode bloei of zijn die gewoon nog niet uitgebloeid? Kijken met een microscoop naar de trichomen is ook handig natuurlijk.
                Ja 3 planten hebben een 2e internode bloei, echt 1 of 2 stengels die uitschieten bij de hoofdtop, ik zal kijken of ik er en foto van kan maken.
                Ja ik ga maar gewoon zon microscoop kopen, die 7.50 is het zeker waard, hoop dat me toppen nog wel wat groter gaan worden.. vind het beetje tegen vallen maar goed 1e kweek dus mag niet klagen..
                Bedankt voor je reactie

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hahaha BAAS!
                Zaadje, ik lach dubbel!
                Kijk hier kan ik ook wat mee, ben bang dat ik snel te laat ben met oogsten, gaat die thc afbraak snel of valt dat wel mee?
                Ik zal zo even die microscoop aanschaffen..
                Ik hoop dat je gelijk hebt met je 2 weken en dat de toppen nog wat zullen groeien en die 2e internode bloei stopt..
                Bedankt voor je reactie Ultra Stoner

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                  Mijn excuses Frank ik dacht dat ik zaadje had gelezen...ahahaha

                  Comment


                    #10
                    Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                    Zijn stekken dus die zouden gelijk moeten zijn aan de moeder, had er niet op gelet dat ze niet uit zaad kwamen. Als ze al een eerste bloei gehad hebben en nu met de 2e bezig zijn zou je ze toch kunnen oogsten? Heb die van RQS gehad maar dan uit zaad en was 1 bij die maar 65 dagen bloei nodig had om klaar te zijn.
                    Nu ben ik bezig met Dinafem amnesia op 250W en een Soma's amnesia juist op 12/12 gezet 400W, uit zaad.

                    Comment


                      #11
                      Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                      Oorspronkelijk geplaatst door Shiva Ketama View Post
                      Zijn stekken dus die zouden gelijk moeten zijn aan de moeder, had er niet op gelet dat ze niet uit zaad kwamen. Als ze al een eerste bloei gehad hebben en nu met de 2e bezig zijn zou je ze toch kunnen oogsten? Heb die van RQS gehad maar dan uit zaad en was 1 bij die maar 65 dagen bloei nodig had om klaar te zijn.
                      Nu ben ik bezig met Dinafem amnesia op 250W en een Soma's amnesia juist op 12/12 gezet 400W, uit zaad.
                      Hmm ja apart, dus in principe zou ik ze al kunnen oogsten?
                      Hier nog een foto van de 2 planten met uitschieters.. 20150401_232249.jpg

                      Dus conclusie? Geen water meer geven tot het weekend endan omzagen en knippen / drogen?
                      Heb de loep al besteld x40, is hopelijk voor het weekend binnen..

                      Bedankt voor de snelle reacties stoners!

                      Comment


                        #12
                        Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                        zodra ambergehalte van trichomen boven 80% komt kan het proces van cbd naar cbn aanvangen en geleidelijk aan wordt die afbraak groter
                        dus nog geen paniek nodig ivm te laat oogsten

                        foto's nemen zonder hps licht geeft echt beeld hier , met hps licht zonnebril voor lens gebruiken geeft geen strepen

                        Comment


                          #13
                          Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                          Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                          zodra ambergehalte van trichomen boven 80% komt kan het proces van cbd naar cbn aanvangen en geleidelijk aan wordt die afbraak groter
                          dus nog geen paniek nodig ivm te laat oogsten

                          foto's nemen zonder hps licht geeft echt beeld hier , met hps licht zonnebril voor lens gebruiken geeft geen strepen

                          Super, bedankt!
                          Haha zonnebril ja, logisch maar nooit aan gedacht!
                          Dus geen reden tot paniek, ik wacht het gewoon af dan. Krijg morgen me zak microscoop binnen dan even ernaar kijken hoe de trichonomen ervoor staan!
                          Bedankt voor alle informatie!!

                          Mvg Frank

                          Comment


                            #14
                            Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                            9 weken op 12/12 is niet 9 weken bloei !
                            De bloei begint meestal twee weken later. Vanaf dat moment tel je de bloeiweken.

                            Je baalt van 2e internode bloei ?
                            Daar worden ze dikker van, dus dat snap ik niet.
                            2e Internode bloei is een teken dat ze zich nog erg goed voelt.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Amnesia Haze 9 weken bloei, wanneer oogst( 1e kweek ).

                              Ja je moet zeker nog 4 weken joh amnesia haze duurt meestal 13 weken

                              Comment

                              Bezig...
                              X