Hoi medegrowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rezpiet
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 275

    #1

    Hoi medegrowers

    Korting op 420shop
    Ik heb momenteel 10 x super lemon haze staan onder 600w.
    Ze gaan prima ik zit in week 5.
    Alleen 2 planten hebben een enorme sterke geur die meer naar ammoniak ruikt dan naar wiet momenteel. Super sterk dat wel.
    Ik gebruik canna voeding(Flores, enzymen en booster) en ik voed ze niet veel bij. 25 mil/10 om de dag water op 6.1 ph.
    Wat kan er aan de hand zijn en moet ik mij zorgen maken?

    Alvast bedankt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Hoi medegrowers

    Een titel als : "Mijn planten ruiken raar" zou dan zelfs al beter zijn dan "Hoi medegrowers"

    Planten uit zaad zijn verschillend.
    Zo simpel is het.

    Wil je de echte geur, wrijf dan de stam even tussen duim en wijsvinger
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • rezpiet
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2014
      • 275

      #3
      Re: Hoi medegrowers

      Oops dat is misgegaan die titel:/
      Maar qnq ik heb die geur juist wanneer ik dat doe, het ruikt bijna niet eens naar wiet. Tis echt een hele chemische geur.


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Hoi medegrowers

        Zijn wel mooie planten staat er goed bij Tja denk
        je heb pech da je een soortje heb wa dus flink stinkt
        God was never on your side..

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Hoi medegrowers

          Da's mooi, dan heb je verschillende smaakjes uit 1 soort.
          Wel apart drogen en in een eigen weckpot opslaan dan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • dieseltj
            Advanced Grower
            • Dec 2014
            • 1020

            #6
            Re: Hoi medegrowers

            haze heeft ook een chemische geur vind ik

            Comment

            • rezpiet
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 275

              #7
              Re: Hoi medegrowers

              Tja idd, dan maar ff apart te drogen leggen, heb ook 1 plant die veel meer indica is volgens mij. Deze maakte ook veel sneller trichomen aan en ander soort bladeren.
              Ben benieuwd naar de smaak en effect verschillen! Zou ik er nu pk 13 bij kunnen stoppen ? Of toch nog een weekje wachten


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Hoi medegrowers

                Yep, week 5 dan kan dat.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...