Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wanneer in bloei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer in bloei

    Korting op 420shop
    goede middag , ik ben bezig aan mijn eerste kweekje , ik heb nothern light crossed en jack herer staan , ik heb geen idee wat der vrouwtjes zijn en wat de mannetjes , momenteel staan ze nog 18 uur onder een 400w . ze zijn nu gemiddeld 35cm groot , kan ik deze nu al laten bloeien of wacht ik beter nog even ?
    verder heb ik gelezen in een boek om stekken te nemen om geslacht te bepalen , is dit noodzakelijk of overbodige luxe , daar ik zie dat der vele kwekers gewoon zo in boei gaan en dan de mannetjes der vantussen halen . ikzelf zie eigenlijk meer in de 2de methode daar ik dan minder stekken moet van mijn plantjes nemen . wat zijn de meningen van ervaren kwekers hierover ?

    #2
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Stekken nemen, hoeft niet hoor, gewoon je plantje op 12/12 Zetten, en na de eerste bloeiverschijnsels kan je de mannetjes eruit halen.
      Veel succes

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        ik kweek gewoon in een kamer met lampje boven dus heb rond de 2.30 meter dus kan mijn planten toch 1.50 tot 1.80 laten gaan .
        Last edited by madgonz; 22 March 2009, 23:03.

        Comment


          #5
          Dat kan, al zou ik ze wel iets eerder in de bloei zetten. Je weet maar nooit he. tis 'n kwestie van proberen. De ene soort wordt groter dan de andere..

          Liever het zekere voor het onzekere
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            met 1.50 tot 1.80 bedoel ik hun lengte als ze uitgebloeidt zijn . ik bedoel gewoon kan het nu al ?

            Comment

            Bezig...
            X