Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Waterton

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    dus met koud water blijft het langer goed logishe.

    maar wat zijn de verschillen die ik ga merken als ik ze koud water gaat geven inplaats
    van 20gr wat ik nu doe of maakt het niet zo heel veel uit hoe warm het water is?

    grtz..

    Comment


      #17
      Je kunt eventueel een hoeveelheid water in een emmer maken zodra je dit nodig hebt. Je verwarmt het water dan in de emmer (wel zorgen dat je verwarmingselement niet droog komt te staan).

      Gevolg ; minder energieverbruik, kortere opwarmtijd en je kunt zoveel klaar maken als je zelf wilt !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #18
        ja dat begrijp ik maar ik heb een ton gekocht met de bedoeling niet meer met emmers te lopen (thx voor het meedenken).

        de verschillen van koud of warm water geven weet je die toevallig ik kan me bijna niet voorstellen dat je water niet goed kan houden voor een langere periode.

        Comment


          #19
          Je kunt die emmer dan vullen met water uit je ton. Zo hoef je niet zo ver te lopen, heb je water op voorraad maar kun je water met voeding aanmaken zo veel als dat je nodig hebt....



          Je gaat die emmer natuurlijk niet in de keuken vullen, die staat naast je ton in de buurt van je hok.


          Van een andere site :

          . Cannabis grows best with a water temperature of 25 degrees Celsius. Below this temperature, the roots of the plant have more trouble taking up water and nutrients. Too high a temperature is not good either. That will kill the plants Tap water must be warmed up to 25 degrees C.
          Last edited by Flip Hasjkip; 26 March 2009, 19:07.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #20
            Juist goede optie ,

            oke 25gr goed dat ik dat weet had hem zelf op 20 staan kan ik dat nog even aanpassen .

            maar koud water met een pomp erin hoe lang kan je dat laten staan ?
            een hele kweek of ben ik nu wat te optimistische.

            Comment

            Bezig...
            X