Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

plant sm ihihih

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant sm ihihih

    Korting op 420shop
    Heey luitjes,

    Zal weer eens ff updaten.
    bijna aan de oogst toe van die ene van de vijf, maar heb volop genoten van mijn meisje haar eerste, rondingen en haar gigantische groei spurt hihihi zo mooi met haar blondkristaliserende lonken ooooohhhhh kan niet wachten om de bruid te mogen kussen( jointje roken) ihihii.


    maare ik wil engelijk vragen of ik nu niet te hardhandig met me schatje om ben gegaan......... ik heb haar namelijk aan de onderkant gespietst, met eeen potlood..... en in het duister verstik ik haar met een vuilniszak over de bovenste toppen, die ik trouwens allemaal voorzichtig met garen aan alkaargevlochten om zo iets van een colaflestop te creeeeren??? tja ik ben nog vrij verlegen onder deze dames wie, o, wie kan mij zeggen of me meissie dit alles wel kan overleven.....snik,snik wil haar nu nog niet kwijt...


    laterzzz zie haar erotisch uitstraling op de foto....ik hoop dat jullie door die bivakmust(vuilniszak) en haar doorboorde anoraixia steeltje heen kijken, want ze is de moeite waard



    #2
    jammer dat de foto,s niet duidelijk zijn maar wel grote sm

    Comment

    Bezig...
    X