te lang in het donker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • og kush
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2011
    • 25

    #1

    te lang in het donker

    Korting op 420shop
    ik heb per ongelijk mijn autoflower te lang in het donker laten staan? zie foto's hieronder
    kan dit voor problemen zorgen
    wat moet ik doen?


    grtz og kush
    20150803_142209.jpg20150803_142216.jpg
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: te lang in het donker

    Ze lijken last te hebben van de warmte
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • og kush
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2011
      • 25

      #3
      Re: te lang in het donker

      dankje voor het antwoord
      ze staan nu in de veranda, is het ok om ze te verplaatsen naar buiten en wanneer het een beetje afkoelt terug in de veranda of laat ik ze beter staan?

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: te lang in het donker

        Waarom zet jij die binnen? ze staan toch niet onder een lamp en de veranda houdt alleen maar licht tegen.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        Bezig...