Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Doen mijn plant er te lang over en maakt dat uit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Doen mijn plant er te lang over en maakt dat uit?

Korting op 420shop
    image.jpgimage.jpgBeste kwekers,

Dit is de situatie, mijn wietplant is ongeveer 4.5 maanden oud, is getopt en buiten gegroeid. Hij is de laatste maand naar de bloeifase overgestapt en ik vroeg me af of het uitmaakt of mijn plant er lang(er) over doet dan hij zou moeten (op de site waar ik de zaadjes kocht stond dat je moest oogsten rond eind september). De plant is trouwens pineapple kush. Ik ben ook benieuwd hoelang het nog zou duren voor de oogst, hier zijn wat fotos, de fotos zijn van 30 september

*Doet in de titel, typo

Ik waardeer het hulp van het forum, helpt veel!
    Last edited by JanesV; 1 October 2015, 08:36.
    Stay high, stay lifted

Re: Doen mijn plant er te lang over en maakt dat uit?

Dat buitenplanten pas rond september in bloei gaan en we pas eind oktober begin november oogsten is geheel normaal.

Als je ze binnen achter dat raam gaat afbloeien zal ze er nog wat langer over doen. Gewoon buiten zetten en buiten laten.

Comment

Mooie vorm heb je van de plant gemaakt! thumbsup.gif
      Zoveel mogelijk buiten laten inderdaad.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooie plant hoor suc6
        God was never on your side..

Comment

Bedankt voor de snelle reacties waardeer het, zal laten weten hoe t gaat aju!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Kan ze trouwens niet meer buiten zetten helaas door de geur zou de halve buurt ernaar ruiken maar hij heeft hier nog goed licht, weet dat het niet optimaal is maar wil niet dat ie straks geript wordt of dat de politie voor me deur staat haha
          Stay high, stay lifted

Comment

Ja in zo'n volksbuurtje is het een risico.
            Dan is zo'n raam, liefst enkel glas, met veel zon, het beste.
            Nu gaat wel je hele huis ernaar ruiken misschien ?
            Succes.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb meer mazzel met me beide buren ook in een volksbuurt. Ze weten allebei dat ik kweek en kunnen dat ook zien, maar ze zitten er niet mee.
              Ik heb ook tegen me buren gezegd dat als ze er last van hebben ik ze weg haal.

Natuurlijk hoop ik niet dat het zo ver komt, maar ik zou iedereen toch wel aan willen raden om er gewoon over te praten met de buren.
              Maar dat ik misschien makkelijk gezegd omdat ik in Amsterdam woon.

Mijn enige angst is rippers, ook voor de politie hoef ik in Amsterdam niet bang te zijn, zolang de planten buiten staan.
              Binnen word dat al spannender en zal het er vooral aan liggen welke agent ik in me huis krijg, en waarom hij binnen komt.

Het voordeel van Amsterdam, met het nadeel dat ik niet denk dat je een Amsterdammer vind, die niet weet hoe een wiet plant er uit ziet en ruikt.... (en dan komen we weer bij de rippers)
              Lets not criticize but legalize

Comment

Ja haha mijn buren vinden het ook prima maar 1 telefoontje is natuurlijk genoeg, ja enkel glas met veel licht werkt wel is niet optimaal maar ik woon ook 100 meter van een politiestation. Huis ruikt er wel naar maar dat is echter geen probleem haha.

Ja en de buurt is een beetje zo/zo woon in een kleine stad met veel criminaliteit en rippers, politie maakt er helaas een groot probleem van als ze je wietplant zien/vinden.

De meeste buren weten ook dat ik een paar plantjes heb maar niet iedereen en ik vindt het zo eigenlijk ook prima
                Stay high, stay lifted

Comment

Dat is ook zo, hoe minder het weten hoe beter.
                  Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
                  X