geknakt! :o

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xidijo
    Plantje
    • Dec 2014
    • 13

    #1

    geknakt! :o

    Korting op 420shop
    Hallo mededraaiers,

    Ik heb zojuist met het scroggen van mijn mooistje plant zijn hoofdtak (mooiste hoofdtak ooit!)
    Geknakt! Yikes.

    tmp_29199-20160115_181435-1031741514.jpg

    Wat zeggen jullie gaat dit nog herstellen of doorgroeien.
    Hij staat pas net in de bloei en de toppen zijn al heel snel massief geworden (paar dagen sinds zichtbare toppen!)

    Dus rooien of laten?

    Groeten!
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #2
    Re: geknakt! :o

    Niks aan de hand,ik doe niks anders dan pletten en knakkenpas als ie afgebroken was geweest had je een probleem,gaat helemaal goedkomen.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • sensiseed
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2015
      • 122

      #3
      Re: geknakt! :o

      Indd. Komt wel goed. Knakken is zelfs een techniek die gebruikt wordt om je opbrengst te verhogen. Moet je maar eens intypen op google.voorbeelden genoeg.
      Heb er zelfs al meerdere gezien waar de tak volledig afknakt en die plakken ze weer samen met ducttape. Boeltje geneest na een tijd.

      Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: geknakt! :o

        Pft, da's geen knakken, dat wat jij daar hebt doe ik voor de fun.

        Dit is knakken:
        QNQ2012042.jpg

        Eerst even de stengel knijpen/beetje masseren zodat-ie zacht wordt, dan heb je dat probleem niet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #5
          Re: geknakt! :o

          Die staat morgen weer rechtop
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #6
            Re: geknakt! :o

            En ? Hoe is het het met de geknakte dame ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • BigMart
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 139

              #7
              Re: geknakt! :o

              Grote kans op meerdere grotere toppen met zo'n knakje. Wel lekker natuurlijk.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #8
                Re: geknakt! :o

                Snap alleen niet goed dat je een niet getopte plant probeert te scroggen. Gaat ook, maar met toppen is dat veel gemakkelijker.

                Comment

                • xidijo
                  Plantje
                  • Dec 2014
                  • 13

                  #9
                  Re: geknakt! :o

                  Iedereen bedankt voor het gerust stellen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Pft, da's geen knakken, dat wat jij daar hebt doe ik voor de fun.

                  Dit is knakken:
                  [ATTACH=CONFIG]287110[/ATTACH]

                  Eerst even de stengel knijpen/beetje masseren zodat-ie zacht wordt, dan heb je dat probleem niet.
                  Beknakt voor de tip.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                  En ? Hoe is het het met de geknakte dame ?
                  De dame in kwestie doet het nog steeds beter dan prima!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                  Snap alleen niet goed dat je een niet getopte plant probeert te scroggen. Gaat ook, maar met toppen is dat veel gemakkelijker.
                  Ik wil graag gaan toppen, alleen als ik te hard van stapel loop dan heb ik binnen de kortste keren geen plant meer over.
                  Ik leer het makkelijkst stapsgewijs.

                  Ik zal een update geven als ze flink gegroeid zijn, tot dan.
                  Last edited by xidijo; 19 January 2016, 21:56.

                  Comment

                  • sensiseed
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2015
                    • 122

                    #10
                    Re: geknakt! :o

                    Ben zelf niet aan het scroggen maar heb alle planten 1x getopt aan de 5e internode en moet zeggen dat dit toch zeer goed is uitgevallen.

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

                    Comment

                    • joremkrank
                      Cronic Grower
                      Lucky Member
                      • Oct 2015
                      • 3260

                      #11
                      Re: geknakt! :o

                      pas eentje zo geknakt dat ie afbrak,had gelukkig een rol ducktape in het bereik,kon ik met me andere hand pakken,hup hup effe pielen en hij stond weer recht na 1 uurtje gingen de blaadjes hangen,en toch na 24 uur was het weer prima,dus dat kan een plantje zelfs overleven
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment

                      Bezig...