Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Tabak kweken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Tabak kweken.

    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
    zou je een tabak plant gewoon kunnen kweken, rond de zelfde tijd als je wietplantjes? dat je het aan het eind samen oprookt?
    Ja, dat kan, als je de moeite neemt om de geoogste tabak te curen.

    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
    Ik ga toch maar geen tabak kweken, het klinkt als veel werk en tijd, en dan besteed ik die tijd liever in me wiet plantjes
    Zelf heb ik de tabaksbladeren na het drogen gewoon in een doos gestopt. Na een jaar bewaren rook de hele inhoud zoals tabak hoort te ruiken.
    Veel werk is het dus niet. Je moet wel wat geduld hebben.

    Comment


      #17
      Re: Tabak kweken.

      Okee maar ik hou het toch liever op me wiet plantjes

      Comment


        #18
        Re: Tabak kweken.

        intressant topic, zeker met de najerij van de regering.

        Eerst doet Van Nelle stapsgewijs minder in het pakje voor hetzelfde geld, tot je op een minimum zat van 40 gram. NU tot mijn grote verbazing bieden ze weer 50 gram pakjes voor 7.35 euro

        Het is een groot deel belasting en ik vraag me af in hoeverre van nelle en andere producenten afspraken hebben gemaakt, in deze tijd weet je het nooit...

        Ik denk dat ik eens een poging waag, kan dat onder TL licht (heb de info nog niet gelezen)?
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #19
          Re: Tabak kweken.

          Beschouw het probleem nu eens objectief: tabaksfabricanten zetten een hoogst verslavend product op de markt, waar de overheid gigantisch veel aan verdient en waarbij de consument zijn levensverwachting met zo'n 5 tot 7 jaar moet terugschroeven. Gewoon stoppen met roken: dan hoef je je ook niet meer druk te maken over hoeveelheden en consumentenprijzen.

          Comment

          Bezig...
          X