Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Geur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geur

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik heb mijn geliefde plant nu al zo een drie weken en kijk er naar uit om haar geurtje al eens te reuken. Nu vraag ik me af na hoeveel weken de typische weed geur waarneembaar is. Of is dit pas in de bloei ?

    Mvg
    Xitro
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !

    #2
    Dit is voornamelijk in de bloei, in de groei zijn de plantjes meestal nog klein dus heb je niet zoveel oppervlakte waar geurionen de lucht in kunnen. Tijdens de bloei gaat het metabolisme van de plant omhoog waardoor veel uitwisseling gedaan wordt met de lucht errond, vandaar de penetrante geur die je krijgt na verloop van tijd .
    2-3 weken na de omschakeling naar 12/12 mag je gaan verwachten .

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    Bezig...
    X