Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet buiten bewaren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet buiten bewaren?

    Korting op 420shop
    Goedenavond allemaal,
    ik zat met de vraag of, tijdens de zomer, het mogelijk is wiet buiten te bewaren in de bekende sluitzakjes? Ik dacht bij mezelf dat, als het niet vriest, dat misschien wel mogelijk zou zijn. Op de voorwaarde dat het luchtdicht is uiteraard.
    Iemand hier ervaring mee?
    Gelieve mensen die het zeker weten, wil niet dat mijn wiet bedorven raakt of slecht komt na een tijd

    Greetzzz

    Jona

    #2
    Het beste is om het koel en donker te bewaren. Licht breekt THC af. In de zomer lijkt het mij niet echt koel, dus buiten bewaren lijkt mij niet echt geschikt.

    Het gebruik van sluiterzakjes (oftewel gripzakjes) wordt afgeraden, als je hier veel mee beweegt (bijv. in je broekzak) dan laten de trichomes los door de statische lading die ontstaat en deze trichomes plakken dan vast aan de binnenkant van het zakje en je wiet wordt minder potent.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      in mayonaise bokalen ingraven is misschien een idee?

      Comment


        #4
        Ik zou dat dan inderdaad wel wat onder grond doen misschien, zo een box ingraven en daar mooi in bokalen steken lijkt me de beste optie.
        Nog voorstellen of aanmerkingen?

        Comment


          #5
          zou toch tof zijn als je juist een huis hebt gekocht en om een of andere redenen in je tuin moet graven, vind je daar dan plots bokalen met wiet

          grtz

          Comment


            #6
            Makkelijk toegankelijk maken, dan kun je af en toe eens je wiet laten luchten.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              vacuum verpakken en in de diepvries
              http://www.carleau.com/winkel/genius...72722e653929a4

              Comment


                #8
                Een vuilbak met klep ingraven, bloempot erop en je wiet in weck potten steken.

                Comment

                Bezig...
                X