Homebox en buisventilator

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    Homebox en buisventilator

    Korting op 420shop
    Yeep ik heb op het forum al veel kweekjes gezien in zo'n kweektent en ben ook van plan om me een homebox of darkroom aan te schaffen en daarin 9 potten van 11 liter in te zetten . Maar ik vraag me nu af goe je de buisventilator monteerd in de tent ?

    GRTZZZ
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    vastzetten aan je filter met wat parkerschroeven of bovenop je tent zetten.

    Comment

    Bezig...