Yeep ik heb op het forum al veel kweekjes gezien in zo'n kweektent en ben ook van plan om me een homebox of darkroom aan te schaffen en daarin 9 potten van 11 liter in te zetten . Maar ik vraag me nu af goe je de buisventilator monteerd in de tent ?
GRTZZZ
GRTZZZ




Comment