Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Heb ik nu een kruising gemaakt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heb ik nu een kruising gemaakt?

    Korting op 420shop
    Hallo.
    Ik had tussen 9 Snow White's 1 Orange Bud staan, en die Orange Bud is een herma geworden waar toch nog een klein beetje wiet is aan gekomen, zo'n 5 grammetjes maar, en voor de rest zat hij vol zaad.
    Nu, bij het knippen van mijn Snow White planten vond ik in totaal iets van een 30 mooie donkere zaden terug, dus de Orange Bud heeft die bevrucht.

    Ik vermoed dat ik nu een kruising heb tussen OB en SW, is dat dan ook stabiel zaad van goede kwaliteit?
    En kan het zijn dat die wat meer naar de vrouwelijke kant gaat neigen, of maakt dat niet uit?
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Als alles uit normaal zaad komt dan kan ik je zeggen dat je normaal gezien feminised zaad hebt wat die sw betreft . Die OB is nutteloos, daar gaan veel teveel herma's uitkomen.
    Hoe ben je er in geslaagd van ze herma te laten worden indien het regulier zaad was? (ik wil namelijk zelf eens feminised zaadjes maken, op een natuurlijke manier zonder dat glibberinezuur ).

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Ah, zeer eenvoudig!
      Ga gewoon wat feminized zaad halen van het merk Dutch Passion, in mijn geval was het Orange Bud, gegarandeerd hermas!

      Niet de bedoeling natuurlijk, maar heb er altijd al gehad van da merk.
      Zet die dan bij een uit ander zaad voortgebrachte plant, (Snow White van Niravana bij mij) en voila!

      Maar, ze komen helaas niet uit normaal zaad, maar beide uit feminized zaadjes, zou ik nu nog steeds feminized zaadjes gemaakt hebben dan?
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
        Ah, zeer eenvoudig!
        Ga gewoon wat feminized zaad halen van het merk Dutch Passion, in mijn geval was het Orange Bud, gegarandeerd hermas!

        Niet de bedoeling natuurlijk, maar heb er altijd al gehad van da merk.
        Zet die dan bij een uit ander zaad voortgebrachte plant, (Snow White van Niravana bij mij) en voila!

        Maar, ze komen helaas niet uit normaal zaad, maar beide uit feminized zaadjes, zou ik nu nog steeds feminized zaadjes gemaakt hebben dan?
        Zal niet feminised zijn als het al van feminised zaad komt helaas . De voorwaarde was dat ze allemaal uit natuurlijk (Regular) zaad gekomen waren...

        Dat Dutch Passion hier weer de boosdoener is is dan ook geen verrassing. Dat die van Nirvana het dan toch nog goed blijven doen en niet naar herma overgaan bewijst dat Nirvana sterker Feminised zaad heeft dan Dutch Passion, iets wat bij mij al langer in m'n hoofd ronddraait maar nog niet de kans gehad om dat eens te testen... Bij deze is het wel duidelijk...
        Ik had het ook al zitten met m'n PP's van DP...

        Bedankt om de info effe mee te delen . Vond het interessant om te weten dat die van Nirvana straight gebleven zijn terwijl die van DP het onderspit gedolven hebben .

        Greetzzz

        Jona

        Comment


          #5
          Ja, van Nirvana ben ik heel tevreden, sterke planten die wel wat kunnen verdragen qua temperatuur en LV schommelingen, Sweet Seeds heeft ook heel goede kwaliteit feminized zaad!
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            Het lijkt me dat -momenteel- de enige 'betrouwbare' feminised zaden die van Sweet Seeds zijn (al zoveel moois over gehoord) gevolgd door Nirvana. Zeker iets om te onthouden want zoveel mensen verliezen aan eindgewicht door de herma's die er tussen zitten. Niet alleen gaan je knoppen mannelijk zijn maar ook nog eens de vrouwelijke bevruchten. Dubbel slecht dus...

            Comment


              #7
              Re: Heb ik nu een kruising gemaakt?

              hier valt info te rapen wat ik ook heb gedaan, wat ik ben benieuwd naar mijn herma's lol ik heb 4 orange bud staan dus wi'll see ,factor stress zou daar bij een rol spelen,wat mij niet overtuigt doch elke zaadleverancier maakt reclame en anderen voor hem zo gaat dat nu eenmaal,ik weet uit ervaring dat dutch quality seeds mij het meest feminized hebben overtuigt
              Last edited by latindos; 1 November 2009, 23:59.
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment

              Bezig...
              X