Groot probleem! Leuk thuiskomen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #1

    Groot probleem! Leuk thuiskomen

    Korting op 420shop
    Ik kom thuis van sporten en dit is wat ik aantref. (Het plantje lag verpulverd onder de aarde)

    20160513_191643.jpg

    Heb hem weer in een pot gezet nu de grote vraag komt dit nog goed en kan ik nog een paar gram van mijn autoflower verwachten?

    Hier in de pot:

    20160513_193600.jpg
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #2
    Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

    Zolang de wortel er nog aan zit, gewoon proberen en zorg dat je huisdieren er niet meer bij kunnen komen.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • Hypnotized
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 926

      #3
      Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

      Je zult t snel zien, anders plant je dr nog 1.

      Comment

      • Rattenplan
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 401

        #4
        Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

        Wortel zat er nog helemaal aan. Het was de wind

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #5
          Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

          Ze ziet er gestrekt uit ook (dunne steel en lang)

          Dus laten staan en desnoods tegen een sate prikker opbinden en wat aarde bij vullen.

          Met een beetje mzl als de wortel nog goed is gaat ze bijkomen en het weer doen.

          ALTIJD KUT DIT en nadeel Met een AF'je is dat ze nu achterstand oploopt, dus mocht ze bijkomen dan duurt je oogst 1 a 2 weken langer.

          Ik gok dat het wel goed komt ! zorgt dat ze weer recht komt te staan en voldoende licht krijgt en minimaal vocht (met een klein beetje wortel simulator desnoods door je water)
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • batmeid
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 1317

            #6
            Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

            Arm plantje,, kut wind. Sterkte ermee.
            sigpic it is just a flower

            Comment

            • kanon
              Expert Grower
              420 MemberLucky Member
              • Sep 2015
              • 1387

              #7
              Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

              Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
              Arm plantje,, kut wind. Sterkte ermee.
              Ik denk dat dit wel goed komt , mits hij der recht kan houden de komen dagen! met wat tricks
              sigpic
              LED there be light

              Comment

              • Rattenplan
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 401

                #8
                Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                20160513_201647.jpg

                Heb het elastiekje heel rustig aangetrokken

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #9
                  Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                  Komt goed.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • Rattenplan
                    Son of the Bong
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 401

                    #10
                    Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                    20160513_194259.jpg

                    Hier is een plant op mijn dak dus als het fout zou gaan heb ik deze nog. Denk ook wel dat het goed komt des te meer opbrengst ook

                    Comment

                    • kanon
                      Expert Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Sep 2015
                      • 1387

                      #11
                      Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                      staat er goed bij die laatste , ik zou alleen je aarde nu tot de rand van de pot vullen! (de bodem is je medium bij dit soort dames)

                      (BTW! fout die vele maken niet tot de max aarde vullen -< no shit deed ik ook maar weet nu als iemand zegt huh aarde weinig zeg) dat ik wat moet doen en dat het een goede tip is!


                      nogmaals veel suc6 met deze kweek en zie graag een leuk kweekverslag!!! blijf goed bezig man

                      en bij vragen !!!! of een HUH? gewoon ff op JD kijken !
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                        Iedereen zegt wel onkruid dit, onkruid dat. Maar ik zie ze het ni overleven. Zet je ze nu nat dan verstik je ze. Het hangt er vanaf hoe hard de kluit uiteen gevallen is, schat het somber in. Heb zo wel is wat testjes gedaan met mannetjes.

                        Comment

                        • Rattenplan
                          Son of the Bong
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Jan 2016
                          • 401

                          #13
                          Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                          Comment

                          • kanon
                            Expert Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Sep 2015
                            • 1387

                            #14
                            Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                            je weet wat ze zeggen? en wat het spreekwoord is ?

                            ONKRUID VERGAAT NIET!

                            of je moet ze echt DEADWISH willen dan kan alles>

                            goed weekend mannen
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment

                            • Hypnotized
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 926

                              #15
                              Re: Groot probleem! Leuk thuiskomen

                              Ik denk ook dat ie t niet haalt.

                              Comment

                              Bezig...