Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Badtrip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Badtrip

    Korting op 420shop
    Ik heb nou meerdere malen een Badtrip gehad, en die zijn niet bepaald fijn...
    Weet iemand hoe je een badtrip kan voorkomen?
    Of als je er 1 hebt hoe je er dan het snelst vanaf komt?
    En wie heeft er ook wel eens 1 gehad?

    grzt

    #2
    Re: Badtrip

    een bad trip voorkomen, doe je het beste door zeker te zijn wat je doet.

    Ga geen nieuwe drugs uitproberen in een onvertrouwde drukke omgeving en begin met mate... als je denkt dat je heel wat kan hebben omdat je blowed, gaat het eigenlijk altijd fout. Zorg ook dat je lekker in je vel zit als je gaat gebruiken, als je down of verdrietig bent dan heb je grote kans dat de drugs het alleen maar zullen versterken.

    De enige zekere manier om een bad-trip te voorkomen is door niet te gebruiken

    Om uit een bad trip te komen, wordt aangeraden veel vitaminen-C naar binnen te werken. of het helpt, geen idee ik heb zelden tot nooit een bad-trip en als het slecht dreigt te gaan lossen we het meestal op door de omgeving en/of stemming te beinvloeden
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment

    Bezig...
    X