Droogruimte vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ikhebeennaam
    T.H.C. Master
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2016
    • 512

    #16
    Re: Droogruimte vraagje

    Is het wel donker in de ruimte?

    Comment

    • Sirius48e
      Banned
      Lucky Member
      • Jun 2016
      • 48

      #17
      Re: Droogruimte vraagje

      Yes.
      Behalve als ik schoon linnen moet pakken



      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment

      • toerist123
        Advanced Stoner
        Member
        • Sep 2015
        • 61

        #18
        Re: Droogruimte vraagje

        het zou zonde zijn om tijdens het drogen schimmel te krijgen
        got brainwater in my boots

        Comment

        • joremkrank
          Cronic Grower
          Lucky Member
          • Oct 2015
          • 3260

          #19
          Re: Droogruimte vraagje

          mooie oogst toppie,heb je ook stroom in de schuur?
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment

          • Sirius48e
            Banned
            Lucky Member
            • Jun 2016
            • 48

            #20
            Re: Droogruimte vraagje

            Er is stroom. Why?


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Droogruimte vraagje

              Dat droogt juist super zo niet te snel langzaam drogen is juist goed.
              schimmel ga je daar echt niet krijgen in zo grote ruimte
              Vraagje ? en Ruik je het in je bedden goed enz????
              God was never on your side..

              Comment

              • Sirius48e
                Banned
                Lucky Member
                • Jun 2016
                • 48

                #22
                Re: Droogruimte vraagje

                de geur. tja, als ik de schuur in ga, dan overvalt mij wel (inderdaad) een gras-achtige lucht. tis niet echt subtiel
                en dan moeten er nog 2 planten (met meer toppen etc) gesnoeid worden en er worden bijgehangen
                we gaan het meemaken. ik heb gelukkig nog geen klachten van moeder-de-vrouw gehad.
                zij is tenslotte de wietroker. ikzelf ben meer een wijndrinker.

                Comment

                • TannPanda
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2016
                  • 52

                  #23
                  Re: Droogruimte vraagje

                  is het niet verstandiger om de toppen nat te knippen? door te knippen na het drogen heb je er veel meer werk aan toch?

                  Comment

                  • ikhebeennaam
                    T.H.C. Master
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2016
                    • 512

                    #24
                    Re: Droogruimte vraagje

                    Qua smaak en werking zou het beter zijn om ongeknipt te drogen. Zo kunnen er nog suikers en andere dingen omgezet worden in de toppen wat de smaak ten goede zou moeten komen.
                    Althans zo is het mij ooit geleerd. Lang geleden voor het grote internet.

                    Maar nat knippen is natuurlijk veel makkelijker. Bij eventuele toprot misschien ook beter omdat je alles gelijk luchtiger maakt en het dode en misschien wel sporendragende materiaal al hebt weggehaald.

                    Ik persoonlijk knip liever nat. Maar eens in de zoveel tijd heb je wel eens zo'n gigantische buitenoogst dat je er niet tegenop geknipt raakt.
                    Dan knip ik droog.
                    Hopelijk is dit jaar weer eens zo'n jaar

                    Comment

                    • Sirius48e
                      Banned
                      Lucky Member
                      • Jun 2016
                      • 48

                      #25
                      Re: Droogruimte vraagje

                      Ik volg advies van wat ik heb gelezen op een site
                      Eerst een ruwe knip,
                      Dan drogen
                      Dan fijn knippen

                      Ik heb er tevens ook helemaal geen zin in


                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment

                      • Sirius48e
                        Banned
                        Lucky Member
                        • Jun 2016
                        • 48

                        #26
                        Re: Droogruimte vraagje

                        Okay.
                        Vandaag ff hard aan de arbeid geweest.
                        2 van de 3 planten zijn nu gechopped en hangende



                        De 3de is nog niet volwassen.
                        Maar goed. Het hele erf stinkt naar wiet. Ik vrees dat ik een grotere wasmachine moet gaan kopen




                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment

                        • Ongeldig
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2016
                          • 759

                          #27
                          Re: Droogruimte vraagje

                          Dikke toppen, mooie oogst. Die geur daar kan je niet omheen met zulke aantallen. Behalve met een andere overheersende geur. Gelukkig is alles maar tijdelijk.
                          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #28
                            Re: Droogruimte vraagje

                            Ik zal mijn boeltje eens pakken en naar Spanje verhuizen.

                            Comment

                            • Sirius48e
                              Banned
                              Lucky Member
                              • Jun 2016
                              • 48

                              #29
                              Re: Droogruimte vraagje

                              Senor Beowulf,
                              Als je de mogelijkheid ziet, pak hem.
                              Tis hier echt beter.



                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment

                              • Greyvol
                                Amazing Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Dec 2014
                                • 4721

                                #30
                                Re: Droogruimte vraagje

                                Dat zien ik!

                                Damn zeg, mooi vertoeven daar! En mooi resultaat
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...