Ik heb een NYC Diesel plant in de beschrijving stond dat er een Citrus Diesel geur vanaf komt. Er zit een hele lichte geur van wiet aan me plant maar een soort van rottende lucht overheerst mijn plant. (Het is 100% zeker dat er niks rot) iemand het zelfde gehad?
Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
Het ruikt vies ik ga van die geur echt over me nek het is niet echt een rottende geur heeft er wel iets van weg.Comment
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
De geur die van de plant komt is niet altijd de geur die de wiet ook krijgt.
Als je de hoofdstam tussen duim en wijsvinger wrijft komt er een geur aan je vingers die dichter bij het resultaat zal zitten.
(sommige breeders selecteren zo vroegtijdig)Comment
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
Eigenlijk een tak van de plant had stamrot gekregen dus had ik die tak maar afgeknipt. Hij lag al 4 dagen te drogen maar vandaag knakte de topjes er zo af en dezelfde geur zit eraan maar nu nog sterker.Comment
-
Comment
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
Tja we kunnen niet meeruiken, maar is het kleur normaal van die stinkende wiet ?
Een bacteriƫle geur en een extra vadsige skunk is toch iets anders dan de geur van rot hoor.
Een citrus-diesel geur ruikt echt wel als citrus en diesel of als een half glas mojito dat een nachtje bleef staan.
Ruik eens aan een gesneden limoen na het vullen van je grasmaaier
. 't Is dan geen diesel maar de geur zal het ook benaderen.
Last edited by Tjirp; 6 September 2016, 09:14.Comment
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
Het is gewoon de kleur die het moet hebben geen rot niks.Comment
-
Re: Iemand kweekervaring met Citrus Diesel planten?
De muffe geur is al iets minder geworden maar het is er nog wel.Comment







Comment