Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?
Je tak is aan afbreken en daar door heeft stress beste knip je die tak onder de breuk af
Om die rode verkleuring moet je geen zorgen maken daar kan je nu niks meer aan doen.
Je heb daar een niet erg gezonde plant staan plus een wonde door een tak die te zwaar is gewordenGod was never on your side..Comment
-
Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?
Ok ik het viel mij sowieso al op dat hij erg lang doet over het afbloeien.
Ik zal de tak stutten aangezien er echt een mega dikke top aan vast zit wat natuurlijk ook verklaart waarom hij is gescheurt.
(Achteraf bekeken)
Maar wat is nou precies de oorzaak van de paarse plekken?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met TapatalkComment
-
Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?
Nog ff een paar foto's van de huidige situatie :

Dit is de desbetreffende Top:



Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met TapatalkComment






Comment