Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • autoflower187
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2015
    • 381

    #1

    Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

    1.jpg

    Ik denk niet dat de scheuren komen door de wind en dat paarse is ook best vreemd en wordt steeds erger.

    Verder is de plant in orde en mooi in de bloei:

    2.jpg
  • kanon
    Expert Grower
    420 MemberLucky Member
    • Sep 2015
    • 1387

    #2
    Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

    Je geeft water vlakbij de stam ?
    sigpic
    LED there be light

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

      Je tak is aan afbreken en daar door heeft stress beste knip je die tak onder de breuk af
      Om die rode verkleuring moet je geen zorgen maken daar kan je nu niks meer aan doen.
      Je heb daar een niet erg gezonde plant staan plus een wonde door een tak die te zwaar is geworden
      God was never on your side..

      Comment

      • autoflower187
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2015
        • 381

        #4
        Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

        Ok ik het viel mij sowieso al op dat hij erg lang doet over het afbloeien.

        Ik zal de tak stutten aangezien er echt een mega dikke top aan vast zit wat natuurlijk ook verklaart waarom hij is gescheurt.

        (Achteraf bekeken)

        Maar wat is nou precies de oorzaak van de paarse plekken?

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment

        • autoflower187
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 381

          #5
          Re: Enig idee waarom mijn stam er zo slecht uit ziet?

          Nog ff een paar foto's van de huidige situatie :



          Dit is de desbetreffende Top:









          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          Bezig...