Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Seliger Mistmaker Wordt Warm!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Seliger Mistmaker Wordt Warm!

    Korting op 420shop
    Ik heb zo'n 3 delige mistmaker van Seliger gekocht bij Conrad, maar de laatste tijd wordt die transformator precies nogal warm, ook het water wordt redelijk warm, kan er mij iemand vertellen of dit normaal is of niet aub?
    Ik maak mij nogal zorgen.

    Alvast bedankt
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2

    Comment


      #3
      Re: Seliger Mistmaker Wordt Warm!

      Idd. het water wordt verdampt, dus automatisch ook warm. Een transformator wordt bij mijn weten altijd warm ?

      Als je aan je trafo kunt voelen zonder je vingers te branden, dan lijkt het mij dat je je geen zorgen hoeft te maken.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        Re: Seliger Mistmaker Wordt Warm!

        Hij maakt mist door middel van ultrasoon geluid, er zitten drie glazen membranen in, hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet.

        Het eerste uur blijft alles redelijk koud, maar na een uur of twee drie wordt alles warm.

        Maar ik hoef me belijkbaar geen zorgen te maken dan, vriendelijk bedankt!
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: Seliger Mistmaker Wordt Warm!

          Ok, succes ermee dazed.



          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          Bezig...
          X