Eerste plant Weggooien of Wachten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • keesbeer
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jan 2015
    • 4

    #1

    Eerste plant Weggooien of Wachten?

    Korting op 420shop
    Ander tips ook welkom.
    Attached Files
  • subby
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 365

    #2
    Re: Eerste plant Weggooien of Wachten?

    Ziet er niet gelukkig uit! 😣😀 welke licht krijgt de plant ?..voeding ..water.. grts subby

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

    Comment

    • keesbeer
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Jan 2015
      • 4

      #3
      Re: Eerste plant Weggooien of Wachten?

      Deze plant krijgt zonlicht bij een schuine raam geen voeding en kraanwater, alhoewel ik hier voeding heb liggen weet ik niet welke ik moet gebruike ik heb voor vegative state en voor Long Flower.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Eerste plant Weggooien of Wachten?

        Zou daar niet teveel mee doen, daar komt geen wiet meer aan.
        Leuk voor de sier ofzo. Beetje groeivoeding, tomatenvoeding, net wat je hebt.

        Volgend jaar wat meer moeite doen als je wiet wil.
        Genoeg tijd om een stuk of 300 kweekverslagen helemaal door te lezen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #5
          Re: Eerste plant Weggooien of Wachten?

          😂 wel grappig stoned srry .. grts subby

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Eerste plant Weggooien of Wachten?

            Ik zou wachten. Tot 6 december. En dan aan sinterklaas een tentje vragen met een hps of led.

            Edit: 5 december natuurlijk, anders weet em ni wat ge moet hebben en kunt ge nog is een jaar wachten.

            Comment

            Bezig...