Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

big bang green house opbrengst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    big bang green house opbrengst

    Korting op 420shop
    Hey
    ik ben een beetje nieuw in de scene. en vroeg me af hoeveel big bang green house opleverd.
    Ik las 500gr-800gr, maar bedoelen ze dan nat of droog?.. en als het nat is, hoeveel zou het dan droog zijn?


    bedankt!

    #2
    Re: big bang green house opbrengst

    de opbrengst kan je van te voren moeilijk vaststellen omdat vele factoren een rol spelen.
    Als je 100 gram natte wiet hebt en je laat het drogen hou je minder dan 30 gram over.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: big bang green house opbrengst

      De opbrengsten die de zaadproducenten opgeven zou ik ook met een korreltje zout nemen.
      Volgens de kweekverslagen die ik al gelezen denk ik niet dat big bang een grote opbrenger is. Ik ben zelf met big bang bezig en er zijn hier nog wel veel mensen mee bezig op het forum.

      succes met je zoektocht

      Comment


        #4
        Re: big bang green house opbrengst

        het is meer de werking die de naam eer aan doet, helaas is de opbrengst niet giga

        wel lekker en mooi wit wietje, goede mediwerking en wel lekker van smaak.

        greetz, knockie

        Comment


          #5
          Re: big bang green house opbrengst

          Tuurlijk, iedereen kan 500gr droog afhalen, tenminste al je er 2x400w bovenhangt. Sommige zaadbanken zeggen wel 1kg per m2 sea of green, ook trug 2x600w of 3x600w en de plant volledig uit toppen, dan ga je dit kunnen halen.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: big bang green house opbrengst

            wat word bedoeld met plant volledig uittoppen bedoelt

            Comment


              #7
              Re: big bang green house opbrengst

              toppen bij de 3de , 5de , 7de internode

              Comment


                #8
                Re: big bang green house opbrengst

                500 tot 800 Gr, zou om eerlijk te zijn al erg veel zijn als je na de oogst (nat) afweegt. Ik ken nog niet veel van kweken, maar ik weet ondertussen wel dat je niet te zeer moet kijken naar wat er op internetpagina's geschreven staat bij de zaadjes. die mensen willen immers verkopen.
                Ook heeft het Internet mij al geleerd dat, de opbrengst erg afhankelijk is van de omstandigheden. Ben je bereid te investeren, zal de opbrengst hoog zijn. ga je met een hand op je knip naar de growshop zal de teleurstelling waarschijnlijk groot zijn.
                Als je trouwens een beetje logisch denkt, 500 tot 800 gram droog, zou erg goeie reclame zijn voor de zaak. dus als ze droog gewicht zouden bedoelen zouden ze het je ook hebben laten weten denk ik

                groetjes

                Comment


                  #9
                  Re: big bang green house opbrengst

                  Zoals al gezegd wier door Knockie , het is meer de werking dat Big Bang de naam geeft

                  Mvg Izzz

                  Comment


                    #10
                    Re: big bang green house opbrengst

                    ow ze liegen niet allemaal hoor.

                    maar al die factoren die meespelen wat opbrengst bepaald.....

                    sannie's seeds liegen niet

                    have a nice 1

                    Comment


                      #11
                      Re: big bang green house opbrengst

                      ze bedoelen met die 500/800gram het gewicht van je plant zonder hoofdtak
                      , ben zelf gisteren begonnen met 5 zaadjes Special Queen#1(13,50+1,50 extra kosten) ontkiemen en voordat ik hiermee begonnen ben
                      heb ik zeker 100uur voorwerk gedaan met lezen van andere forums,

                      Comment


                        #12
                        Re: big bang green house opbrengst

                        @ze bedoelen met die 500/800gram het gewicht van je plant zonder hoofdtak

                        Dit standpunt is beslist uniek te noemen. Kun je wellicht een literatuurverwijzing geven?

                        Comment


                          #13
                          Re: big bang green house opbrengst

                          Dat bedoelen ze met droge wiet, maar hun kweken onder 1000W lampen, dus als jij onder 400W of 600W zit kan je ervan uit gaan dat je minder heb.

                          En er spelen zoveel factoren mee met een opbrengst, temp, teveel water, te weing water, teveel voeding, te weinig voeding enz enz.

                          Hun gaan uit van de perfecte omstandigheden voor een cannabis plant onder 1000W en misschien haal je dan er vanaf wat hun zeggen, misschien.

                          Grtz

                          Comment

                          Bezig...
                          X