Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

    Korting op 420shop
    Nou heb ik 6 kleine plantjes die nog volop groeien, maar die moeten in de kast onder een 400w blauwe lamp groeien, maar er staat nog een plant pas 3 weken in de bloei met een 400w hps lamp in die kast, Wat gebeurt er als ik het weer in de groei zet met een 400w blauwe lamp? bloeit die dan gewoon door, gaat het weer groeien of gaat ie kapot???
    Bedankt voor de reactie alvast.

    #2
    Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

    kapot gaat die denk ik niet! 3 weken, heeft ie net ze geslacht late zien of niet? ik zal heel even wachte anders een dag of 3 en dan zie je of het mannetje of een vrouwtje is, en ik denk dat de bloei er gewoon uitgroeit

    Greetz, of je kan je andere plante dwarfe..

    Comment


      #3
      Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

      Ze zal terug in groei gaan, uit de bloemen die er nu op staan zal er nieuwe uitgroei komen, dit duurt wel een week of twee. Beter kan je dit vermijden, ze gaat onherroepelijk wat stress hebben maar komt ze wel te boven.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

        Ik heb dat eens gedaan, ik kan er 1 ding over vertellen ; niet doen !!

        Even leek het alsof ik mega-toppen ging krijgen, maar uit deze toppen groeiden nieuwe plantjes. Mijn toppen explodeerden, waren helemaal niet meer compact en bevatten heel veel blad. Dit was zo goor, dat ik er hasjolie van aan het maken ben.

        Een afrader dus !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

          Hoezo niet doen. Ik doe niets anders om men moeders te selecteren. Is niet omdat jij er slechte ervaring mee gehad hebt dat het niet kan. Lag misschien aan een fout die je maakte.

          En lees deze eens http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tys-t1083.html .

          Grtz
          Last edited by bobo; 4 May 2009, 18:20.

          Comment


            #6
            Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

            Maar hoe lang zet je ze dan terug in de groei ? Ik heb die van mij zo'n maand terug gezet in groei, daarna weer in bloei. De laatste weken van mijn lkweek begonnen de toppen uit te groeien tot nieuwe struikjes, en dit was niet te roken.

            Misschien had ik ze niet zo lang moeten laten groeien voordat ze weer in bloei gingen ?
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

              zolang je zelf wilt, ze uit stress zijn of ze groot genoeg zijn om ze terug in bloei te zetten.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: Een plant met 3 weken bloei, terug in de groei

                Nou, mijn toppen waren dus dusdanig gaan groeien dat het meer op een ligusterheg leek dan op wiet. De toppen waren ook niet compact meer, het lekken meer bladeren dan toppen.




                Wellicht heb ik ze gewoon te lang laten groeien, ik vond het in ieder geval geen succes. Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij/zij wilt, maar ik doe het niet meer.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment

                Bezig...
                X