En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • miceman
    Retired
    • Mar 2009
    • 15

    #1

    En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik wil ervoor zorgen dat mijn planten niet te hoog worden.
    ik heb begrepen dat je best de hoofdtop eraf knipt/kraakt...

    kan iemand me verwijzen naar een eerdere post over dit topic?
    ik wil weten wanneer ik dit best doe (het is voor buitenkweek).
    planten zijn nu 30 a 40 cm hoog en zitten nog in pot van 5 liter.

    binnen een week of drie gaan ze in volle grond.

    merci!

    miceman.
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

    toppen-dieven-en-fimmen-van-een-plant aub .

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 23 September 2010, 03:58.

    Comment

    • weedeveryday
      Retired
      • Feb 2009
      • 458

      #3
      Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

      jammer dat je die hoofdtop moet afdoen g kan je het niet oplossen met verbuigen of zo.
      grtz vote quimby

      Comment

      • yipz
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 115

        #4
        Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

        ik heb er ook al zitten over nadenken: kan je hem gewoon niet verduisteren en veel minder licht geven?

        - de andere toppen gaan groeien
        - hoofdtop groeit niet zoveel

        Comment

        • miceman
          Retired
          • Mar 2009
          • 15

          #5
          Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

          De plant staat in een serre van 2m30 hoog...
          Het is niet echt mogelijk om de volledige serre te verduisteren.

          Dat verbuigen zal ik eens bekijken.

          foto's volgen!

          Comment

          • yipz
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 115

            #6
            Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

            neeej, ik bedoel: een papieren zakje over de hoofdtop zetten voor een paar uurtjes per dag

            Comment

            • miceman
              Retired
              • Mar 2009
              • 15

              #7
              Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

              zou een papieren zak op de hoofdtop voldoende zijn om een ganse plant te vertragen qua groei?
              wanneer een plant begint te bloeien, groeit ze dan nog in de hoogte verder?

              Comment

              • kzwxy
                Stoner
                • May 2009
                • 24

                #8
                Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

                denk het niet dat deel gaat gewoon geen licht meer krijgen en afsterven ...


                [HELP]Gelieve de quote knop enkel te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub, Grtz[/HELP]
                Last edited by westport; 2 June 2009, 11:39.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

                  hoi

                  Als je nu de top gaat verwijderen gaat hij nog een klein stukie door groeien hoor en in plaats van 1 top ga je er nu 2 krijgen dus gewoon doen anders groeit hij gewoon door
                  papieren zak werkt niet
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • mattjo
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4

                    #10
                    Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

                    MIjn planten zijn inmiddels ook ongeveer 30 centimeter waarneer kan je de hoofdftop er afhalen,ze staan vanaf het begin buiten nu een maand zeg maar ,nog een vraagje het fimmen moet dat ook ?

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: En dan nu: de hoofdtop eraf !!!

                      Matjo ik rad je aan om het forum is goed te door lezen dan zal je vanzelf antwoorden vinden
                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...