Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Advies: niet te dure Grinder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advies: niet te dure Grinder

    Korting op 420shop
    Mensen,

    Ik ben het 'sprokkelen' een beetje zat dus was ik van een plan een grinder te kopen. Mijn vrienden moeten er niks van hebben; ze zouden gauw kapot gaan en je moet daarna alsnog alle takjes eruit vissen.

    Houten grinders zouden gaan splijten en helemaal vast komen te zitten
    Plastic grinders zouten breken en op kort termijn kapot.

    Metalen grinders, die zouden wel goed zijn maar als ik op internet kijk zie ik dat die best prijzig zijn.

    Nu mijn vraag aan jullie: Klopt het wat mijn vrienden zeggen of zijn die plastic en houten grinders helemaal niet zo slecht?

    Ik wil geen 20 euro of meer uitgeven aan een grinder dus ik zo'n metalen valt al gauw af denk ik..

    Zou ik dan een houten kopen of een van plastic?
    Op Youtube zag ik ook een filmpje van een metalen grinder bestaande uit 3 lagen. Hier wordt de wiet als het ware geseefd, maar wat is dat precies? En wat is daar het voordeel van?

    Bedankt.

    PS: Ik woon in de omgeving amsterdam dus als iemand daar een goede winkel kent die grinders verkoopt hoor ik het graag!

    #2
    Re: Advies: niet te dure Grinder

    Goedkope plastic grinder aub volgende vraag graag .

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 29 September 2013, 04:07.

    Comment


      #3
      Re: Advies: niet te dure Grinder

      Die grinders uit verschillende delen met een zeefje en een opvang bakje is voor de kristallen die van je wiet af vallen op te vangen, bij een degelijke hoeveelheid van da poeder kun hasj van maken.... Ik zou toch een metalen kopen, al kost die 30 euro en gaat ie 5 jaar mee buiten een plastick grinder van 5 euro die 6 maand meegaat. Omgerekend betaal je dus 6 euro per jaar met een metalen grinder en 10 euro per jaar voor een plastick grinder.

      gtzz

      + 10 x 1 liter benzine aan 1,23 euro de liter = 12,30 euro op 5 jaar voor elke keer naar de winkel te rijden achter zo een plastick grinder

      omgerekend bespaar je op die metalen grinder dus 30 euro op 5 jaar perfecte investering zou ik zo zeggen.. lol
      Last edited by janleuri; 19 May 2009, 02:36.

      Comment


        #4
        Re: Advies: niet te dure Grinder

        Ik hbe een plastic grinder en die gaat ook goed hoor geen problemen mee een die kost nog geen 10 euro
        Ik vond zo ijzere ook te duur.
        Die ijzeren vangt in het onderste bakje pollen op dat is volgens mij het verschil en ze zeggen werken beter, nou mijn plastic doe het goed hoor
        suc6 met aan koop
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Advies: niet te dure Grinder

          Aight, bedankt. Ik ga vandaag ff rondkijken in a'dam. Stel ik zou toch geen matalen kopen, wat raden jullie dan aan: een platic of houten?

          Thanks!

          Comment


            #6
            Re: Advies: niet te dure Grinder

            Ik heb zo'n metalen grinder met drie lagen kunnen kopen voor 12 euro, en die werkt zeer goed

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Advies: niet te dure Grinder

              Neem gewoon een mooie en niet al te dure en vertel ons wel welke je kocht en voor al in Amsterdam zijn die dingen tog niet al te duur
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Advies: niet te dure Grinder

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Neem gewoon een mooie en niet al te dure en vertel ons wel welke je kocht en voor al in Amsterdam zijn die dingen tog niet al te duur
                Ik heb er een gevonden! Een metalen met 3 lagen. 14,95

                In amsterdam bij een sigarenboer genaamd J.C Eikhout (als ik het mij goed herinner)

                Als je vanaf de dam de Kalverstraat inloopt heb je op een gegeven moment aan je rechterhand een sigarenboer met allemaal grinders in de etalage.
                Ze hadden meerdere maten van die metalen grinders, ik had de 1na kleinste. Diameter: 5CM

                Er was dus ook een kleinere maar die zou niet echt goed zijn met wiet voor meerdere personen...

                Op de bodem krijg ik allemaal hele kleine stofjes, wat is dat nou precies?

                Comment


                  #9
                  Re: Advies: niet te dure Grinder

                  die kleine stofjes, zijn de pollen van uw wiet. Die zijn rijk aan thc.
                  Als je lang genoeg spaart en een mooie hoeveelheid hebt, kun je er nog hasj van maken

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Advies: niet te dure Grinder

                    hoe moet je dat dan maken?

                    Comment


                      #11
                      Re: Advies: niet te dure Grinder

                      der staat hier ergens een topic over zelf maken, ff zoeken en je zult hem wel vinden

                      grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Advies: niet te dure Grinder

                        die ijzeren hebben een magneetje, zodat ze niet openvallen, super handig
                        grow da weed, smoke it's buds

                        Comment


                          #13
                          Re: Advies: niet te dure Grinder

                          Et voila !

                          3 grinders (1 is een cd ) onder de 20 euries, met pollenzeef. !

                          http://www.large-online.nl/bin/shop....EARCH&stat=yes

                          Heb zelf de 1ste, die van 13,99. Nadeel daarvan is dat deze met pinnetjes werkt, en er wel eens een plukje wiet tussen kan blijven steken.

                          De laatste werkt met een soort tandjes, deze werkt heel goed !
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                          Comment


                            #14
                            Re: Advies: niet te dure Grinder

                            Als je de pollem bewaard en dan in een jointje doe so dan heb je pas een echte heftige joint want dan rook je thc pollen heerlijkkkkk geen stuf maken zo oproken
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Advies: niet te dure Grinder

                              Ik heb ook die eerste flip, alleen staat er bij nog een wietblad op
                              werkt wel goed, blijft alleen idd soms wel eens een takje ofzo steken

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X