Te laat?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Weatherman
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 53

    #1

    Te laat?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal?

    Het is nu 21 mei, is het nu te laat om nog zaadjes te laten ontkiemen en te laten groeien? Ik zou graag nog Lemon Skunk willen laten ontkiemen.

    Grtzz
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: Te laat?

    nee hoor,het is niet te laat...

    ik zou ze vandaag dan al laten ontkiemen,dan kunnen ze nog langer dan 2maanden groeien!

    grtzzz

    Comment

    • Weatherman
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 53

      #3
      Re: Te laat?

      BEdankt voor het snelle antwoord:d
      Maarehm ik moet ze nog wel bestellen he :$
      Dan zijn ze hier over 4 dagen.
      Kan dat ook nog?

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #4
        Re: Te laat?

        dan heb je als nog genoeg tijd over man 2 maanden zijn nog best lang om te kunnen groeien dan hea

        Comment

        Bezig...