Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wiet zaden kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet zaden kopen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb een paar vragen over het kopen van de zaden. Van mijn moeder mag ik nog geen zaden zetten maar hoe kan ik dan toch de zaden kopen zonder ze naar me huis te laten sturen? Ik woon in utrecht. Iemand een idee hoe ik toch aan zaden kom?

    #2
    Re: Wiet zaden kopen

    je kan ze bij een seedbank halen of naar een growshop in utrecht of je laad bijvoorbeeld de bestelde zaadjes op de aderes van je mattie bezorgen.

    ps. kom zelf ook uit Utrecht

    Comment


      #3
      Re: Wiet zaden kopen

      Je kunt het naar een vriend van je sturen die het vervolgens aan jou geeft. Ik weet niet of je ouders je pakketjes controleren want bij de meeste seedshops staat er niets op het pakketje waar je aan afleiden kan dat er iets van wiet inzit. Meestal staat er gewoon je naam en adres op. Met geld over maken is meestal ook naar een naam waar je niks aan kan afleiden dat het met/om wiet gaat.

      Hopelijk heb je hier iets aan gehad.

      grtzz

      Comment


        #4
        Re: Wiet zaden kopen

        Hmm als je thuis geen zaatje kan ontvangen? Komt dat dan om dat je nu niet volwassen ben 18 dus ???
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wiet zaden kopen

          Weet je mischien ook waar de growshop in utrecht zit? of de seedbank in utrecht?

          Alvast bedanbkt.

          Comment


            #6
            Re: Wiet zaden kopen

            ik ben allang 18 geweest, ik ben nu 29 jaar maar woon nog steeds thuis.
            zolang ik thuis woon vind mijn moeder het niet goed...

            Comment


              #7
              Re: Wiet zaden kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door inhetbos View Post
              Weet je mischien ook waar de growshop in utrecht zit? of de seedbank in utrecht?

              Alvast bedanbkt.

              Google?


              grtzz

              Comment


                #8
                Re: Wiet zaden kopen

                Googelen: dan seeds/grow shop Utrecht? dat moet iemand van 29 toch wel weten
                Suc6
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet zaden kopen

                  op de Oudegracht 208 zit wel een headshop staat op internet de oudegracht is bij coffeeshop black & white en de Andersom
                  Last edited by joswa; 24 May 2009, 12:58.

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet zaden kopen

                    Wietzaden kopen
                    Keuze genoeg me dunkt.

                    Grtz
                    Last edited by Jointjedraaien; 8 July 2011, 05:01.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet zaden kopen

                      ik woon in Belgie , hoe geraak ik aan white widow zaadjes en ik wil nu nog beginne met een wietplant :s slim of niet ? en ik wil het in het geheim doen voor mijn ouders ..

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet zaden kopen

                        Nu nog beginnen lijkt me extreem laat , dus de opbrengst zal nie zo vet zijn... ik raad je aan als je toch beslist om het te doen een schimmelresistente laatbloeier te nemen aangezien je guerilla zal moeten zetten als je ouders het niet mogen weten.Ik raad thechurch aan , soortje me mooie opbrengst en bloeit pas af eind oktober.Ook niet zo duur, ze zijn van Greenhouse maar je kan ze kopen via de growshopalien website , voor zover ik weet zijn de verpakkingen discreet dus moet geen probleem zijn.Als je ouders je pakketjes nakijken lijkt het me onwaarschijnlijk dat je 18 bent

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet zaden kopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
                          voor zover ik weet zijn de verpakkingen discreet dus moet geen probleem zijn.Als je ouders je pakketjes nakijken lijkt het me onwaarschijnlijk dat je 18 bent
                          ik ben 19 en mijn ouders maakt ook gewoon mijn post open ook al zegt ik het elke keer tegen ze dus dat betekend niet dat je geen 18 ben

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet zaden kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door joswa View Post
                            ik ben 19 en mijn ouders maakt ook gewoon mijn post open ook al zegt ik het elke keer tegen ze dus dat betekend niet dat je geen 18 ben
                            Ik zelf ben 20, woon ook nog bij mijn ouders, maar zou het toch niet apprecieren zouden mijn ouders mijn post openen .
                            Ok hierbij dus wel mijn excuses, ik wist niet dat het courant was dat ouders hun kinderen hun post nog opendoen .

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet zaden kopen

                              Aan wiet outside: je kan gerust nog wietplantjes zaaien, ze kunnen nog een kleine 2 maand groeien en 2 maand bloeien dus kun je nog een mooi plantje hebben.

                              Als je van west vlaanderen bent of oost vlaanderen: klik op de banner van growshop alien, deze shop ligt vlak over de grens en daar heb je een ruim asortiment met zaden.

                              gtzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X