hoe doen jullie dat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • emiel_s
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 694

    #1

    hoe doen jullie dat

    Korting op 420shop
    ik heb nu me planten buiten staan maar die heb ik om 7 uur vanochtend naar buiten gegooid en na het is nu alweer over 7en dan hebben ze 12 uur licht gehad maar dan schieten ze meteen in de bloei hoe moet ik dit oplossen want ik wil een paar hogeplanten hebben greetz en ty
    Schutto In tha house
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    Re: hoe doen jullie dat

    gewoon de hele tijd buiten laten staan en de lichtcyclus van de zon volgen, denk ik toch

    grtz

    Comment

    • emiel_s
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 694

      #3
      Re: hoe doen jullie dat

      hmm nja dan laat ik ze maar buiten staan hopelijk gaan ze niet dood of leiden ze kou want dat zou echt zwaar minder zijn
      Schutto In tha house

      Comment

      • janleuri
        Retired
        • Oct 2008
        • 1131

        #4
        Re: hoe doen jullie dat

        Gewoon buiten laten staan ze zullen wel stoppen met bloeien dan en verder groeien.

        gtz

        Comment

        • emiel_s
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 694

          #5
          Re: hoe doen jullie dat

          ok nja ik zit te denke wat NOU... als het te koud word ben ik zuur mwa volgens me ouders wordt t geen koude avond/nacht
          Schutto In tha house

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #6
            Re: hoe doen jullie dat

            nou vorst zullen we niet meer krijgen ,ijsheiligen is al geweest!
            je kunt je planten dus gewoon buiten laten staan.je planten zullen dr alleen maar harder van worden.en van de natuur uit groeit iedere plant buiten,dus ik zou me er niet tedruk om maken

            Comment

            • weedeveryday
              Retired
              • Feb 2009
              • 458

              #7
              Re: hoe doen jullie dat

              ja nu is het moment om alles in volle grond te zetten.
              grtz kweek je rot

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: hoe doen jullie dat

                This al veel vroeger licht dan 7 uur,



                greetz Monty

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #9
                  Re: hoe doen jullie dat

                  Nou mensen bedankt ik weet genoeg dank je wel topic kan gesloten worden
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  Bezig...