ik heb nu me planten buiten staan maar die heb ik om 7 uur vanochtend naar buiten gegooid en na het is nu alweer over 7en dan hebben ze 12 uur licht gehad maar dan schieten ze meteen in de bloei hoe moet ik dit oplossen want ik wil een paar hogeplanten hebben greetz en ty
hoe doen jullie dat
Collapse
X





Comment