Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bevruchting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bevruchting

    Korting op 420shop
    hoe gebeurd eigenlijk de bevruchting van een plant

    #2
    Re: bevruchting

    Daar een mannelijke en vrouwelijke plant samen te zetten.

    Ge kunt ook stuifmeel apart opvangen en de vrouwkes manueel bestuiven, kan je zelfs meerdere soorten op verschillende toppen kruisen. Best wel dat je naamkaartjes aan de scheut hangt. Zodat je weet waarmee de vrouw bestoven is.
    Baren zal ze dan.

    Mijn vraag:
    Wat is een goed organisch element om zaad op te kweken?
    Kali alleen of is er nog ietske dat de productie en kwaliteit van de zaden bevorderd?

    Comment


      #3
      Re: bevruchting

      nee had zaadjes gezaaid maar blijkbaar waren er mannetjes ook bij had nog niet gaan kijken op zolder en nu staan de vrouwjes met veel stuifmeel van de mannelijke planten. ben daar al een tijdje niet meer gaan kijken! wat kan ik het best doen nu?
      de mannekes eruit halen dan? of?

      Comment


        #4
        Re: bevruchting

        Ja, best de ventjes wegpakken he
        Ze zal op de bestoven toppen stoppen met thc aanmaken en beginnen met zaadproductie.

        Comment


          #5
          Re: bevruchting

          wat betrefd het zaad hoe gaat het dan te werking??

          Comment


            #6
            als de vrouwelijke plant bevrucht is? wat dan

            als de vrouwelijke plant bevrucht is?
            hoe werk het dan voor de zaadjes? enz?

            alvast bedankt

            mvg jezus

            Comment


              #7
              Re: bevruchting

              Ze gaat haar wietknoppen nu vullen met wietzaden.
              Het proces is compleet, ze heeft ontvangen en nu zal ze baren. Laat ze haar proces vervullen. Ze is bezig aan nakomelingen, ze draait in volle toeren nu.

              Een doorsnee grower wil sensimillia (zaadloze) wiet.
              Waarom? meer thc

              Wat doe je met dat zaad? kiemen, growen, knippen, drogen, smoken

              Comment


                #8
                Re: bevruchting

                idd heb de vraag ook van bij mij was per ongeluk gebeurd
                dus maar wat ga het effect zijn want men mannelijke plant was een b52 en men vrouwelijke plant een white widow

                en moet je de plant nog plukken of moeten de zaadje eraf vallen?
                Last edited by Weedy; 28 May 2009, 20:27.

                Comment


                  #9
                  Re: bevruchting

                  [attentie]Dubbelposten is niet toegestaan. Pas je vorige bericht aan door de 'Edit / Bewerk' button te gebruiken.
                  (Lees de FAQ a.u.b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
                  )
                  Mvg, Weedy.[/attentie]

                  Wat het gevolg zou zijn?
                  Als het mannetje wel degelijk zijn stuifmeel heeft laten vliegen, heb je n grote kans dat (bijna) al je vrouwtjes bevrucht zijn, die zullen zaad gaan aanmaken, dat wordt dus: White Widow x B52.

                  Wat je moet doen met die zaadjes; je kan ze het beste gewoon net zolang laten hangen totdat ze naar beneden vallen. Dan weet je tenminste zeker dat ze rijp zijn, echter moet je wel oppassen dat je ze niet in de grond hebt zitten.. dan zullen er op een dag steeltjes uit de grond komen
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: bevruchting

                    en wa geeft het meestal? meestal meer vrouwtjes of mannetjes zaden?
                    hoe lang duurt het voor het zaad rijp is?

                    Comment


                      #11
                      Re: bevruchting

                      50%-50%

                      Op die laatste vraag weet ik zelf geen antwoord.
                      Smokey meldde; "Volgens mij +/- 5 weken (van bevruchting tot het vallen van de seeds), maar weet dit niet meer zeker "
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: bevruchting

                        Ja idd, hoe lang het juist duurt weet ik niet. In het begin van de bloei wacht je tot er genoeg stampers (haartjes) zijn en dan bevrucht je haar, meestal zijn de zaden rijp tegen de oogsttijd. (Was bij mij het geval)

                        Sommige zaden zijn ook sneller klaar als de andere natuurlijk

                        Comment


                          #13
                          Re: bevruchting

                          een grote mercie

                          Comment


                            #14
                            Re: bevruchting

                            Als mama en papa plant elkaar heel graag zien gebeurd het.. en dan zijn ze er, de zaadjes

                            Comment


                              #15
                              Re: bevruchting

                              hoe lang duurt het dan tegen dat je vrouwelijke plant bevrucht is ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X