smileys voor de cChatbox

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • HighHaze
    Expert Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 84

    #1

    smileys voor de cChatbox

    Korting op 420shop
    tijdens het chatten met Belladonna in de chatbox
    kreeg ik het idee om dit topic te starten

    het zou leuk zijn moesten er een paar smileys bijkomen (eventueel bijna nooit gebruikte vervangen) het is maar een idee maar ja.

    ik vind de tong van de bestaande ( ) te kort dus heb ik hem langer gemaakt


    iets dood mag er ook bij van mij



    en vreten natuurlijk ook


    nog iemand ideeen?
    mischien kunnen we votes zetten op de suggesties ...
    _..-° NYCD ° OWNS °-.._
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: smileys voor de cChatbox

    Strak plan,

    lekker high,

    grtz Monty

    Comment

    • HighHaze
      Expert Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 84

      #3
      Re: smileys voor de cChatbox

      Ok, blijkt dat ik iets totaal overbodig gepost heb daar er al een functie bestaat om persoonlijke smileys toe te voegen. zonde van de tijd xD
      _..-° NYCD ° OWNS °-.._

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: smileys voor de cChatbox

        Ehm hoe voeg ik die persoonlijke smiley toe dan ?
        God was never on your side..

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: smileys voor de cChatbox

          Ken dah knupke nie vinden

          Nieuw: Je kan nu ook je favoriete smiley's toevoegen ( in je user control panel )
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/usercp.php Dan bij - Settings & Options - Edit Favorite Smilies
          of klik op dit icoontje ( in go advanced mode )
          of moet je daar speciaal member voor zijn?

          grtz monty

          Comment

          • HighHaze
            Expert Stoner
            Member
            • Mar 2009
            • 84

            #6
            Re: smileys voor de cChatbox

            als je op meer opties klikt staat het erbij normaalgezien maar je kunt hiermee enkel je quicklist samenstellen ik had uit het textje dat bij faq staat verstaan dat je ook smileys kon toevoegen die niet op het forum staan. maar verkeerd dus te scheef
            _..-° NYCD ° OWNS °-.._

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: smileys voor de cChatbox

              ja ik zag het, had pm naar jd gestuurd knopke was idd weg, jammer dat je geen eigen kunt toevoegen maar das een heel werk en data verkeer dus snap het wel

              Comment

              Bezig...